سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرایند برگزاری امتحانات نهایی تشریح شد

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد فرآیند برگزاری امتحانات نهایی را تشریح کرد و گفت: ۲۹۵ حوزه در این استان برای برگزاری امتحانات نهایی تجهیز شد.

محمد جمالی از برخی حوزه‌هاامتحانی در شهرستان بویراحمد بازدید و بر حفظ نظم و انضباط و رعایت مقررات و آئین نامه‌های امتحانات تاکید کرد و گفت: همه عوامل اجرایی برگزاری امتحانات نهایی با دقت نظر و مسئولیت مقدمات لازم جهت برگزاری مطلوب امتحانات را فراهم نمایند.
 
وی گفت: دانش آموزان بر اساس کارت‌های دریافتی از سامانه و مدارس به حوزه‌های امتحانی راس ساعت مقرر با کارت شناسایی معتبر مراجعه و از آوردن هر گونه وسایل الکترونیکی وگوشی همراه خود داری کنند.
 
جمالی تاکید کرد: اگر دانش آموزی به هر دلیلی فاقد کارت ورود به جلسه بود به مدرسه محل تحصیل و یا واحد سنجش ادارات آموزش وپرورش شهرستان‌ها و مناطق ۱۳ گانه مراجعه تا راهنمایی‌های لازم صورت گیرد.
 
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۲۹۵ حوزه امتحانی در سطح استان وجود دارد که تمامی حوزه‌های محل برگزاری امتحانات نهایی به دوربین مداربسته، راکت الکترونیکی، سیگنال یاب و همچنین حفاظت فیزیکی مجهز شد.
 
جمالی تصریح کرد:امتحانات نهایی در پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم همزمان با سراسر کشور از ۵ خردادماه آغاز و طبق برنامه اعلام شده تا ۴ تیرماه ادامه دارد.
 
وی در پایان از همه خانواده‌ها خواست محیطی آرام و بانشاط را برای مطالعه بهتر دانش آموزان فراهم نمایند و به دانش آموزان نیز اطمینان داد امتحانات در کمال صحت و دقت برگزار خواهد شد.
 
در این بازدید یونس محمود زاده رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی نیز گزارشی از روند آمادگی حوزه‌های امتحانی در شهرستان‌ها ومناطق ۱۳ گانه استان ارائه کرد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.