سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهادت بالاترین افتخار است

فرمانده سپاه خاش گفت: افرادی که صادقانه برای مردم خدمت می‌کنند، پاداشی بزرگ در نزد خدای متعال دارند و شهادت بالاترین افتخار برای آنان است.

  به مناسبت گرامیداشت حماسه آزادسازی خرمشهر، فرمانده سپاه شهرستان خاش به همراه مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه و شماری از مسئولان با خانواده شهید گرگین ابراهیمی دیدار کردند، احمد مالدار  فرمانده سپاه ناحیه خاش در این دیدار بیان کرد: بزرگداشت و یادبود شهیدان در راستای ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت و تکریم رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس دارای اهمیت بوده و بایستی در جامعه پررنگ‌تر از سال‌های قبل موردتوجه قرار گیرد.

فرمانده سپاه خاش با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان راه خدمت و از جمله سید محرومان شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش بیان کرد: افرادی که صادقانه برای مردم خدمت می‌کنند، پاداشی بزرگ در نزد خدای متعال دارند و شهادت بالاترین افتخار برای آنان است.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن شیبک مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خاش نیز در این مراسم عنوان کرد: بالاترین انسان‌ها افرادی هستند که به دیگران نفع‌رسانی دارند، بنابراین شهیدان ما با نثار جان خود بهترین خدمات را به مردم بزرگ ایران ارائه داده‌اند.

 وی ادامه داد: شهیدان اسلام، دوران دفاع مقدس، انقلاب، مدافعان حرم و شهدای راه ترور و راه خدمت به جاودانگی رسیده و جایگاه آنان نیز در نزد خدای متعال برجسته است.
 
شیبک اظهار کرد: شهید جمهور، حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی نماد برجسته و الگویی شاخص در خدمت‌رسانی به مردم و از جمله قشر محرومان و مستضعفین بودند و در نهایت با شهادت خود مزد خدمات صادقانه‌شان را دریافت کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.