سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار رادان:

آیت الله رییسی در دفاع از ارزش‌ها سنگ تمام گذاشت

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: ایستادگی رییس جمهور شهید در دفاع از ارزش‌ها و ماندن بر اصول، آیت الله رییسی را به شخصیتی بی بدیل تبدیل کرد.

سردار احمدرضا رادان جمعه شب در آیین سالروز چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری - روز دزفول - در حسینیه ثارالله دزفول، گفت: شهادت می‌دهم که بعد از مدت‌ها مسوولیت ریاست جمهوری به دست پرتوان مردم ایران اسلامی به کسی سپرده شد که برای دفاع از ارزش‌ها سنگ تمام گذاشت.

وی خطرپذیری و گرفتن تصمیم‌های سخت و درست را از جمله ویژگی‌های آیت الله رییسی دانست و گفت: آیت الله رییسی به دنبال جلب رضایت خداوند بود و به تکلیف خود عمل می‌کرد.

فرمانده انتظامی کشور تاکید کرد: شهادت می‌دهم با انتخاب درست، ‌دقیق و فهیم مردم ایران، سید بزرگوار و رییس جمهور انقلابی و ولایی ما تا آخرین لحظه عمر در خط ولایت فقیه استوار و ‌پایمرد بود.

وی افزود: آیت الله رییسی در هر کاری که حس می‌کرد موجب رضایت ولی فقیه را در پی دارد بدون توجه به تاثیر تصمیمش در سبد رای خود، به تکلیف خود عمل می‌کرد.

سردار رادان ادامه داد: تبعیت از ولایت و اولویت داشتن ارزش‌ها بر رای موجب شد تا آیت الله رییسی را فردی خدایی و ولایی تبدیل کند که با شهادت، به معیار و اسوه تبدیل شد.

وی افزود: با شهادت شهدای خدمت، امروز برای انتخاب رییس جمهور، وزیر امور خارجه و امام جمعه معیار وجود دارد تا افراد برای سپردن مسوولیت با این معیارها سنجیده می‌شوند.

ایران اسلامی کشوری مستقل و مقتدر است

سردار رادان گفت: با بیان اینکه دشمن که در نبرد سخت از ملت ایران اسلامی سیلی خورده است با جنگ نرم به دنبال رسیدن به اهداف خود است.

وی افزود: پاسخ کوبنده نیروهای مسلح به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق با موشک‌های ساخت داخل با وجود همه لایه‌های پدافندی دشمن، نشان داد ایران اسلامی کشوری مستقل است که به کشوری مقتدر تبدیل شده است.

فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه دشمن به دنبال تضعیف روحیه دینی در کشور است گفت: ترویج فرهنگ ابتذال و جایگزین کردن این فرهنگ با فرهنگ اصیل دینی از جمله اولویت‌های دشمن برای خدشه به مقاومت مردم ایران است.

وی با بیان اینکه اگر بال عفت از بانوان و بال غیرت از مردان گرفته شود تمام سنگرهای دفاعی ایران اسلامی در هم کوبیده می‌شود افزود: مصلحت اندیشی در برابر دفاع از ارزش‌ها معنایی ندارد و همه در این زمینه مسوولیت دارند.

سردار رادان گفت: ملت بزرگ ایران به تاسی از رییس جمهور شهید که در دفاع از ارزش‌های دینی مصلحت اندیشی را کنار گذاشته بود، خط مقاومت در برابر جنگ نرم دشمن را بیش از هر زمان دیگری تقویت می‌کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.