سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه موقت کوهبنان:

تمام عمر شهید رئیسی در راه خدمت به مردم سپری شد

امام جمعه موقت کوهبنان گفت: رئیس جمهور شهید، شاگرد خوبِ شهید بهشتی بود که تمام عمرش در راه خدمت صادقانه و بی منت به مردم سپری شد.

نماز جمعه شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام سید عباس‌کاظمی در مسجد جامع واقع در محله انصار کوهبنان برگزار شد.

حجت الاسلام سید عباس کاظمی امام جمعه موقت کوهبنان در آیین روح بخش نمازجمعه پس از دعوت همگان به تقوای الهی با استناد به آیات و روایات گفت: بالاتر از هر نیکی نیکوتری هست؛ مگر شهادت در راه خدا که بالاتر از آن چیری متصور نمی‌شود و تنها شهید است که آرزو می‌کند به دنیا برگردد و دوباره در راه خدا به شهادت برسد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سید الشهدای خدمت و همراهانش تاکید کرد: رئیس جمهور شهید، علاوه بر محبوبیت الهی در برابر دشمنان سرسخت و در برابر دوستان و مومنان خاشع بود، 

حجت الاسلام کاظمی تصریح کرد: این شهید جمهور، تلاش شبانه روزی برای خدمت به مردم داشت و در این راه از ملامت هیچ‌ملامت کننده‌ای هراس نداشت تا این‌که به شهادت رسید.

امام جمعه موقت کوهبنان افزود: رئیس جمهور شهید، شاگرد خوب شهید بهشتی بود که تمام عمرش در راه خدمت صادقانه و بی منت به مردم سپری شد.

وی ابراز داشت: کار‌ها و خدمات انجام شده طی دو سال و خورده ای گذشته بسیار چشمگیر بود ولی اطلاع رسانی بسیار ضعیف بود؛ در حالی که مستند‌های پخش شده در چند روزگذشته گویای خدمات شبانه روزی رئیس جمهور شهید در دور افتاده‌ترین نقاط کشور است.

خطیب جمعه کوهبنان گفت: سید الشهدای خدمت درحوزه بین المللی هم باعث وحدت و همدلی در عرصه‌های مختلف شد و شکسته شدن هیمنه اسرائیل در منطقه را به دنبال داشت.

وی با استناد به منویات مقام معظم رهبری افزود: عالم، مجاهد، مردمی، با کفایت، خادم الرضا، فداکاری، تلاش خستگی ناپذیر، اخلاص و... از مهم‌ترین ویژگی‌های رئیس جمهور شهید بود.

حجت الاسلام کاظمی با اعلام اینکه وظیفه همگان در انتخابات پیش رو بسیار خطیر است، تصریح کرد: باید تلاش کرد، شخصیتی همتراز رئیس جمهور شهید انتخاب شود تا راه آن شهید ادامه یابد.

وی در بخش دیگری از سخنانش سالروز آزاد سازی شهر خون و قیام، خرمشهر و روز دزفول و یاد و خاطره تمامی شهدا را گرامی داشت و به روان آنان صلوات فرستاد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.