سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سازمان جمع‌آوري و فروش اموال تمليكي عضو ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز شد

براساس ماده 3 لايحه مبارزه با قاچاق كالا و ارز كه در صحن علني مجلس شوراي اسلامي مطرح است، عضويت سازمان جمع‌آوري و فروش اموال تمليكي در ستاد مركزي مبارزه با قاچاق كالا و ارز به تصويب رسيد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي سازمان جمع‌آوري و فروش اموال تمليكي؛ اردشير محمدي با اعلام اين مطلب افزود: اين سازمان در تعيين تكليف اموال قاچاق، انهدام كالاهاي غيراستاندارد مجري مصوبات ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز است و عضويت آن در ستاد مذكور ضروري به نظر مي‌رسيد.

وي با تأكيد بر لزوم تقويت و تجهيز سازمان اموال تمليكي به امكانات سخت‌افزاري و نرم‌افزاري، اين امر را سبب ارائه خدمات مطلوب‌تر با توجه به تكاليف جديد بر اساس اين قانون و ايفاي نقش پررنگ‌تر اين سازمان در عرصه مبارزه با قاچاق كالا دانست.

براساس اين گزارش؛ با عضويت سازمان جمع‌آوري و فروش اموال تمليكي در ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز، تعداد اعضاي اين ستاد به 24 عضو رسيد.

همچنين پيشتر محمدي از نماينده ويژه رئيس جمهور و رئيس ستاد مركزي مبارزه با قاچاق كالا و ارز خواستار عضويت سازمان جمع‌آوري و فروش اموال تمليكي در اين ستاد شده بود./ق2
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.