سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرامیداشت یاد و خاطره شهیدجمهور در مهاباد برگزار شد

رئیس مرکز اسلامی مهاباد در آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهیدجمهور، گفت: آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهوری دلسوز و مایه دلگرمی مردم مظلوم و محروم بود.

ماموستا سنار تمرنژاد رئیس مرکز اسلامی مهاباد امروز در آیین مردمی سوگواری و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدجمهور که با حضور با شکوه مردم، خانواده شهدا و مسئولان مهابادی برگزار شد، گفت: آیت‌الله رئیسی الگویی مثال زدنی در مردمی بودن و ولایت مداری به شمار می‌رود به طوری که میز خدمت خود را به میان مردم و در مناطق محروم برده بود.

وی اضافه کرد: ایشان در همه امور جامعه حضور فعال و دلسوزانه داشته و اولین رئیس جمهوری بود که خود در شورای مدیریت بحران کشور حضور داشته و به هنگام حوادث نیز در محل و بین مردم می‌رفتند.

رئیس مرکز اسلامی مهاباد با تسلیت شهادت شهدای خدمت، اظهار کرد: رئیس‌جمهور فقید ما شاگرد شهید بهشتی، رفیق صمیمی شهید سلیمانی و پیرو راه شهید رجایی بود و خدمات صادقانه وی برای همیشه در یاد و خاطره مردم قدرشناس ایران اسلامی باقی خواهد ماند.

ماموستا تمرنژاد به دوران پس از شهادت رئیس‌جمهور مردمی و آینده مملکت اشاره کرد و گفت: با درایت مقام معظم رهبری که حکیمانه بر تداوم راه شهید جمهور تاکید کردند، خدمت به مردم به همت مسئولان پربارتر به حرکت خود ادامه خواهد داد.

وی همچنین به سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: در دورانی که تمام سران کشور‌های استکباری از دشمن ما حمایت می‌کرد، این همت و اراده مردمی بود که با دستان خالی پیروزی را به ارمغان آورد.

وی با تاکید بر اینکه ایدئولوژی همیشه بر تکنولوژی پیروز است، در ادامه گفت: هنگامی که عزم مردم بر بیرون راندن دشمنان جزم شد، دیگر هیچ قدرت خارجی توانایی مقابله با آن را نداشت و دوباره خرمشهر آزاد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.