سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمات‌دهی شرکت اتوبوسرانی تبریز برای مراسم تشییع پیکر شهید آیت الله آل هاشم

شهردار تبریز از خدمات دهی اتوبوس‌های شرکت واحد برای مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید آیت‌الله سیدمحمدعلی آل هاشم از ساعت اولیه صبح خبر داد.

هوشیار اظهار کرد: مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله سید محمدعلی آل هاشم پنجشنبه سوم خرداد از میدان شهدای تبریز آغاز و پس از طی مسیر تا میدان ساعت انجام و ادامه مراسم تشییع و تدفین در گلزار شهدای وادی رحمت خواهد بود جهت تسهیل حضور شهروندان در این مراسم شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه اقدام به جابجایی شهروندان به گلزار شهدای وادی رحمت خواهد کرد.

وی افزود: اتوبوس‌های شرکت واحد روز پنجشنبه از ساعات اولیه صبح در مسیر خیابان ارتش جنوبی و خیابان‌های اطراف مستقر بوده و آماده انتقال شهروندان به گلزار شهدای وادی رحمت هستند.

هوشیار با اشاره به ضرورت کاهش ترافیک در مسیر وادی رحمت اعلام کرد: از عموم شهروندان عزیز خواهشمندیم از تردد با خودرو‌های سواری شخصی پرهیز کرده و برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم از ناوگان حمل و نقل عمومی پیش‌بینی شده استفاده کنند.

وی در پایان از حضور مردم ولایتمدار و انقلابی تبریز و استان آذربایجان‌شرقی در مراسم بدرقه رئیس‌جمهور و همراهان وی قدردانی کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.