سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سال گذشته

۹ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی به سالمندان در استان همدان پرداخت گردید

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان گفت:سال گذشته ۹ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی به سالمندان زیرپوشش این نهاد پرداخت شد.

 محمدرسول شیخی زاده با تاکید بر سیاست‌های کمیته امداد مبنی بر حمایت از سالمندان و افزایش حضور آنان در مشارکت‌های عمومی و اجتماعی،گفت: در همین راستا مراقبت و نگهداری از سالمندان در منزل مورد تاکید است و همچنین تامین وسایل کمکی از قبیل سمعک، عینک، تشک مواج، صندلی چرخدار و واکر به طور مستمر انجام و در سال گذشته ۹ میلیارد ریال در این سرفصل هزینه شده است.

او تعداد سالمندان تحت حمایت در آسایشگاه‌های این استان را ۶۰ نفر برشمرد وگفت: تامین حداقل حقوق مادی و معنوی آنان و توانمند سازی سالمندان واجد شرایط و تشویق و ترغیب فرزندان سالمند برای نگهداری از آنان از جمله اقدامات این نهاد در حمایت از سالمندان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان گفت:از پرداخت کمک ۲۰ میلیارد ریالی به سالمندان تحت حمایت این نهاد در سال گذشته خبر داد و افزود: در حال حاضر بیش از ۳۸ هزار و ۶۰۰ نفر از افراد تحت حمایت این نهاد را سالمندان بالای ۶۰ سال و از این تعداد ۲۶ هزار نفر را زنان تشکیل داده اند.

شیخی به دلایل حمایت از سالمندان زیرپوشش اشاره کرد و گفت: عدم توانایی مالی و سکونت در مناطق محروم، عدم سلامت جسمانی و نداشتن بیمه تکمیلی، از دلایل حمایت این نهاد از سالمندان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.