سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی شهر قم در برگزاری مراسم عزاداری شهادت آیت‌الله رئیسی

رئیس شورای اسلامی شهر قم بر آمادگی مدیریت شهری در برگزاری مراسم عزاداری شهادت آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه وی در قم تأکید کرد.

به نقل از شهرداری قم، محسن محرری امروز دوشنبه سی و یکم اردیبهشت،در صدوبیست و ششمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر که مناسبت شهادت آیت الله رئیسی در شرایط ویژه برگزار شد اظهار کرد: حادثه شهادت رئیس‌جمهور و همراهانشان حادثه‌ای سنگین و دردناکی برای مردم ایران و کشور است.

وی به حوادث و شهادت‌های تاریخ انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: اگر رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری نبود، مردم ایران نمی‌توانستند این مصیب‌های و فقدان‌ها را تحمل کنند، اما هر بار با سخن و فرمایشی مدبرانه کشتی انقلاب به مسیر خود ادامه داده و خللی در رشد و تعالی کشور رخ نداده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم به آخرین صحبت‌های مقام معظم رهبری در شب گذشته اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری دیروز در سخنانی تأکید کردند خللی در مدیریت کشور ایجاد نخواهد شد و مردم و کشور را آرام کردند و ما نیز به پیروی از ایشان جلسات امروز را برگزار کرده‌ایم.

محرری سپس به آخرین دیدار مدیریت شهری با رئیس‌جمهور فقید و شهید کشور آیت‌الله رئیسی اشاره و تصریح کرد: رئیس‌جمهور خدمتگزار در آخرین سفر به شهر قم ضمن ابلاغ سلام خود به اعضای شورای شهر قم خواستار تکمیل پروژه مونوریل شد.

وی ادامه داد: آیت‌الله رئیسی باروحیه جهادی و شاداب تکمیل پروژه مونوریل را آبروی نظام دانستند و تأکید داشتند این پروژه به‌صورت فاز به فاز و به کمک دولت تکمیل شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: آیت الله رئیسی یکی از خدمت‌گزارترین مسئولان کشور بوده و این پروژه نیز مورد تأکید وی بوده و در قم اجرا می‌شود.

محرری افزود: از آمادگی شهر قم در برگزاری مراسم‌های عزاداری مردم قم خبر داد و اظهار داشت: امروز در جلسه‌ای فوق‌العاده با حضور شهردار قم و معاونان بر آمادگی شهر قم در برگزاری مراسم عزاداری در شهر قم تأکید شد.

وی از آغاز اقدامات شهرداری بر سیاه‌پوشی شهر قم خبر داد و افزود: سیاه‌پوشی شهر آغازشده و شهرداری اقدامات لازم را برای فراهم کردن بستر مناسب برای عزاداری مردم قم را آغاز کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم در پایان تأکید کرد: شهر قم و مدیریت شهری آمادگی لازم را داشته و شورای شهر هر کمکی که برای اجرای مراسم‌های شهدای دیروز لازم باشد، انجام خواهد داد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.