سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت الله رئیسی عطر روحیه جهادی را با خود به ارمغان می‌آورد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: آیت‌الله رئیسی در زمره مسوولان تراز انقلاب اسلامی بود که در همه سنگر‌های مسوولیت عطر خدمت متواضعانه و روحیه جهادی را با خود به ارمغان می‌آورد.

حجت‌الاسلام مرتضی شعبان‌زاده مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم طی پیامی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

«منَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»

خبر غمبار شهادت سید خدوم و محبوب، رئیس جمهوری اسلامی ایران آیت‌الله آقای سیدابراهیم رئیسی و همراهان عزیز ایشان پس از ساعت‌ها بیم و امید و چشم انتظاری، موجی از اندوه و حزن ملی را در دل‌های ملت بزرگ ایران و دیگر ملت‌های جهان، پدید آورد و قلب‌های همه ما را به داغی بزرگ نشاند.

شهید تشکیل دولت اسلامی، حضرت آیت‌الله رئیسی در زمره مسئولان تراز انقلاب اسلامی بود که در همه سنگر‌های مسؤولیت عطر خدمت متواضعانه و روحیه جهادی را با خود به ارمغان می‌آورد.

عدالت خواهی و فساد ستیزی و ساده‌زیستی، خستگی‌ناپذیری توأم با خردمندی و شکیبایی، اغتنام فرصت خدمت به مردم همراه با دوری از حاشیه‌ها، پشتکار و تواضع و دغدغه رفع مشکلات محرومان، سلوک مردمی و حضور بی‌تکلف و صمیمی در بین مردم، تمکین در برابر قانون و اطاعت عملی از ولی امر و مجاهدت برای تحقق آرمان‌های امام و شهیدان و اعلام شجاعانه آن، از بارزترین ویژگی‌های این عالم خدمتگزار و مدیر عالی رتبه و کم نظیر نظام اسلامی بود.

همه این صفات حسنه، برخاسته از انس او با عبادت و سحر و توسل و ثمره خدمت خالصانه‌اش به آستان حضرت علی‌بن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و السلام بود که پاداش آن را نیز در شب میلاد امام رئوف دریافت کرد و به شهیدان والامقام، رجایی و باهنر پیوست.

امید آن بود برکات خدمت و مدیریت مجاهدانه این رادمرد انقلابی و خدوم بیش از پیش تداوم داشته باشد، اما دریغا که این آرزو محقق نشد.

آنچه بیش از هر چیز در این رخداد‌ها عیان خواهد شد اوج بصیرت و قدرت و قدردانی آگاهانه ملت بزرگ سلحشور ایران است که در تندباد حادثه‌ها استوارتر و قوی‌تر از همیشه با هدایت‌های الهی امام و رهبر حکیم خود راه رسیدن به قله‌های فتح و پیروزی را خواهند پیمود و دشمنان مفلوک و درمانده ایران بزرگ خصوصاً آمریکای جهان‌خوار و صهیونیسم رو به زوال را بیش از پیش ناامید و سرافکنده خواهند کرد.

ان شاءالله ملت بزرگ ایران مانند همیشه، با حضور آگاهانه و پرشور خود در آئین‌های وداع و تشییع پیکر‌های پاک خادمان شهید خود جلوه‌های ماندگار از دلدادگی به آرمان‌های انقلاب و پیوند مردم و مسؤولان را خواهند آفرید و با عنایات خاصه حضرت ولی الله الاعظم عجل الله فرجه و زعامت امام امت اسلامی مسیر پیش رو تا فتح قله‌های تمدن اسلامی را قوی‌تر از همیشه خواهند پیمود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.