سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تسلیت خانواده شهید سلیمانی در پی شهادت رئیس جمهور

خانواده شهید سلیمانی در پی شهادت رئیس‌جمهور پیام تسلیت صادر کردند.

خانواده شهید سلیمانی در پیامی اعلام کردند: «خبر شهادت رئیس‌جمهور مجاهد و خدوم ملت ایران آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، وزیر شجاع و انقلابی امورخارجه جناب آقای امیرعبداللهیان، امام‌جمعه محترم و مردمی شهر تبریز آیت‌الله آل‌هاشم و هئیت‌همراه، ملت ایران و امت اسلام را داغ‌دار کرد. حیاتی سرشار از خدمت خستگی‌ناپذیر به مردم، تواضع و ساده‌زیستی، دفاع صریح از آرمان‌های انقلاب اسلامی و مردم مظلوم منطقه و در یک کلام «شهیدانه زیستن»، سرانجام حسن‌عاقبت را برای آنان به ارمغان آورد.»

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۵۲ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
سید عزیز و همراهان او به رفیق شهیدش سردار عزیز ملحق شدند
ناشناس
۱۳:۴۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
داغ حاج قاسم تازه تر شد خوش به حالشان رفتند پیش حاج قاسم
الف
۱۳:۲۰ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
درود خدا بر شما
ناشناس
۱۳:۱۸ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
بله، به هم تسلیت میگن
ناشناس
۱۳:۰۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
درود خدا بر شهید سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور محترم و همراهانش و درود خدا بر شهید حاج قاسم سلیمانی........
ناشناس
۱۳:۰۰ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
اشک‌های سید ابراهیم رئیسی در تشییع جنازه سردار سلیمانی عزیز گواه این بود که تاب دوری و فراق سردار دلها را ندارد و برای رسیدن به شهدا و شهید سلیمانی لحظه شماری میکند! و چه زود...‌
عمار .
۱۲:۵۷ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
بسم رب شهداء و الصدیقین : سردار دلها صدیق شهید سلیمانی عزیز گفت : شرط شهید شدن، شهید بودن است. اگر امروز بوی شهید از رفتار و اخلاق کسی استشمام شد، شهادت نصیبش می شود تمام شهدای ما دارای این مشخصه بوده و هستند . شهادت ریاست جمهوری ایران اسلامی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیأت همراه ایشان را به حضرت بقیه الله الاعظم عج و نائب بر حق ایشان حضرت آقا ولی امر مسلمین ایران اسلامی و جهان اسلام ناب محمدی ص و خانواده های محترم صدیقین شهدا و ملت شریف مقاوم ایران اسلامی تسلیت عرض می کنیم ایشان و همراهان ایشان مزد پاداش عظیم سالها خدمت صادقانه خالصانه خود را از خداوند جل جلاله با شهید شدنشان دریافت کردند و به درجه رفیع بلندمرتبه شهادت رسیدند یاد نام راهشان تا ابدیت زنده پاینده پر ره رو باد برای شادی ارواح جمیع شهدا بفرستیم رحم الله من یقرا الفاتحه مع اخلاص و صلوات . التماس دعا و صلوات .