سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحریک سارقان با قرار دادن وسایل با ارزش بر روی صندلی‌های خودرو

رئیس پلیس پیشگیری استان یزد، به منظور پیشگیری از سرقت خودرو قطعات و محتویات داخل خودرو، توصیه‌هایی را به شهروندان ارائه کرد.

سرهنگ  سعید زینلی رئیس پلیس پیشگیری استان یزد گفت: شهروندان می‌توانند با عمل به توصیه‌های پلیس، فرصت سرقت از سارقان را سلب کنند. 

وی عدم تجهیز خودرو به لوازم ایمنی، بی احتیاطی هنگام سوار کردن مسافر و ترک خودوریی که مسافر داخل آن است، بی احتیاطی و سهل انگاری در بازگذاشتن درب و شیشه خودرو، تحریک سارقان با قرار دادن وسایل با ارزش بر روی صندلی‌های خودرو و رها کردن خودرو در محل‌های ناامن بدون رعایت اصول امنیتی را از جمله عوامل زمینه ساز در جرم سرقت محتویات داخل خودرو عنوان کرد. 

رئیس پلیس پیشگیری استان افزود: شهروندان با رعایت چند نکته ساده، اما بسیار مهم می‌توانند فرصت‌های ارتکاب جرم را از سارقان سلب کنند و جهت جلوگیری از بروز این گونه سرقت ها، قبل از هر چیز خودروی خود را به لوازم ایمنی نظیر دزد گیر، سوئیچ مخفی و ... مجهز کنند. 

رئیس پلیس پیشگیری استان یزد در پایان تاکید کرد: در صورت وقوع سرقت محتویات داخل خودرو، هرچه سریعتر با شماره تلفن ۱۱۰ تماس گرفته و ماموران پلیس را در جریان سرقت قرارداده و محل و زمان دقیق سرقت را نیز در اختیار پلیس قرار دهید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.