سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مزایده پنج هزار و ۲۶۰ میلیارد ریالی اموال تملیکی در هرمزگان از فردا

مزایده پنج هزار و ۲۶۰ میلیارد ریالی اموال تملیکی استان هرمزگان از فردا به مدت شش روز برگزار می شود.

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: مزایده اموال تملیکی استان شامل ۱۲۸ ردیف از جمله بیش از ۱۰۰ کانتینر چای خارجی، ۲۱ هزار تن قیر و صد‌ها تن برنج به ارزش پنج هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال  از ۳۱ اردیبهشت تا ۵ خرداد به مدت شش روز برگزار می شود.

وی افزود: پس از سفر تخصصی رئیس قوه قضاییه به هرمزگان و در نتیجه راهکار‌های ارائه شده از سوی وی، هماهنگی بی نظیری را میان دولت و دستگاه قضایی شاهد هستیم و همین فضای تعامل و همکاری میان قوا از عوامل مؤثر در پیشرفت و ثبت رکورد‌های بی سابقه در عملکرد سازمان اموال تملیکی بوده است.

گفتنی است، اشخاص حقیقی و حقوقی برای بازدید از کالا‌های موضوع مزایده شماره ۶۰۲ اموال تملیکی استان هرمزگان می‌توانند به این اداره کل مراجعه کنند و پس از دریافت نامه، کالا یا کالا‌های مدنظر خود را مشاهده کنند.

همچنین ثبت قیمت‌های پیشنهادی تنها از طریق سامانه الکترونیک دولت به آدرس اینترنتی (eauc.setadiran.ir) انجام می‌شود و همه شرکت‌کنندگان در مزایده می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی یادشده و با استفاده از امضای الکترونیک نسبت به ثبت پیشنهاد خود اقدام کنند.

داشتن کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد اقتصادی برای اشخاص حقوقی به همراه شماره حساب قابل استفاده از طریق اینترنت برای استفاده متقاضیان شرکت در مزایده، الزامی بوده و بازدید از کالا‌های مطرح شده، همه روزه از ساعت هشت صبح تا ۱۴ بعد از ظهر امکان‌پذیر است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.