سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار:

تغییرات پی‌درپی مدیران منطقه آزاد در ۳۰ سال گذشته سبب عقب ماندگی شده است

حمیرا ریگی گفت: تغییرات پی‌درپی مدیران عامل در زمان کوتاه و عدم وجود برنامه منسجم در ۳۰ سال گذشته باعث شده اقدامات انجام شده کوتاه مدت نتواند نتیجه مطلوب و تغییر نگاه‌ها را در پی داشته باشد.

 حمیرا ریگی  در جلسه شورای اداری منطقه آزاد چابهار اظهارکرد: در سال «جهش تولید با مشارکت مردم» هماهنگی‌های لازم برای برنامه‌ریزی و اقدام لازم در راستای احیای واحد‌های تولیدی راکد و نیمه فعال با بسته‌های حمایتی، فراهم کردن راه‌اندازی کسب و کار‌های خرد، باز تعریف مسوولیت اجتماعی شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی، رسیدگی به انتظارات و خواسته‌های نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی سازمان، اولویت‌گذاری برای حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی با صرفه و صلاح اقتصادی سازمان به عنوان یک بنگاه اقتصادی با هدف جذب سرمایه‌گذاری کلان و واقعی و همچنین حضور جدی در کشور‌های هدف، انجام شده است.

وی تلاش‌های چند ماهه اخیر را حاصل کار تیمی و هم افزایی معاونان و مدیران دانست و افزود: این نشست در راستای ارائه گزارش اقدامات شاخص ۲ ماهه اخیر و مقایسه آن با سال قبل توسط معاونان و مدیران و همچنین تشریح راهبرد‌ها و برنامه‌های سازمان توسط رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان با هدف توسعه و رونق اقتصادی برگزار شد.

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار با تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی افزود: ایمان داریم که اهمیت و نقش مهمی را روابط عمومی در عصر ارتباطات بر عهده دارد بویژه در شرایط امروز کشور که در شرایط جنگ شناختی، ترکیبی و اقتصادی قرار دارد اهمیت این نقش دو چندان شده و روابط عمومی می‌تواند موفقیت و دوام سازمان را تضمین کند و از طرفی با عملکرد خوب و به موقع خود می‌تواند نقشه و توطئه‌های دشمن را که هدف ایجاد شکاف بین مردم و دولت را دارد، خنثی کند و خط بطلانی بر این نقشه‌های شوم بکشد.

سعید ریگی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، مسیح جوادپور معاون اقتصادی و سرمایه گذاری، عبدالحکیم آصفی معاون عمرانی و زیربنایی و عطاالله دادگر معاون توسعه مدیریت به ترتیب گزارش اقدامات انجام شده در طی ۲ ماه اخیر را ارائه کردند.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان از محمد حسن رئیسی جانشین مدیریت امور بهره‌داری برای اقدامات انجام شده آن حوزه، تقدیر کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.