سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی دانش آموزان دختر برتر قمی در جشنواره نوجوان سالم

۱۳۵ دانش آموز دختر قمی در جشنواره نوجوان سالم برتر شناخته شدند.

در اختتامیه سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم و یاریگران زندگی سیزدهمین از ۱۳۵ دانش آموز دختر در ۲۰ رشته هنری تجلیل به عمل آمد.

این جشنواره در ۲۰ رشته هنری و داستانی شامل کوتاه، نقاشی، شعر، انشا، تصویر گری، روایت گری و چند رسانه ای، عکاسی، خلق شخصیت، موشن گرافیک، مقاله، فیلم کوتاه، روزنامه دیواری و تولید دیجیتال در مقاطع ابتدایی و متوسطه برگزار شد.

علیرضا کاظمی، قائم مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر با تاکید بر ضرورت کسب دانش و مهارت در انتخاب‌های درست در دوره نوجوانی و جوانی، گفت: آسیب‌های اجتماعی در همه ابعاد دوران زندگی انسان وجود دارد ولی نوجوانان در معرض آسیب بیشتر هستند باید مراقبت بیشتری کنند.

وی نگرش‌ها و باور‌های غلط نسبت به مسائل و موضوعات را یکی از عوامل ایجاد آسیب‌ها عنوان کرد و افزود: ما وظیفه داریم از سلامت خودمان حفظ و حراست نماییم و با کسب مهارت‌های لازم باید یاریگر همدیگر و اطرافیان باشیم تا در مسیر و انتخاب غلط قرار نگیرند.

کاظمی با بیان اینکه دانش آموزان باید از قرآن کریم برای سلامت روحی و روانی و آرامش ذهنی بهره ببرند، گفت: بر اساس تعالیم قرآنی نماز و انفاق دو عاملی هستند که می‌توانند در رشد و تعالی روح و روان تاثیر گذار باشند.

قائم مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر بر استفاده از تولیدات هنری دانش آموزان در بستر فضای مجازی تاکید کرد و گفت: محصول و آثار هنری که از این جشنواره بیرون می‌آید می‌تواند با توزیع مناسب در شبکه‌های اجتماعی یاریگر دیگر افراد جامعه باشد.

وی افزود: یاریگری شامل کوچکترین کمکی است که هر کس می‌تواند داشته باشد و در سعادت جامعه نقش داشته باشد و باید نقش یاریگری نیز در نظام آموزش و پرورش تقویت شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.