سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴۰۰ بانوی تأثیرگذار استان بوشهر تقدیر شدند

در کنگره دختران تاثیرگذار استان بوشهر از ۴۰۰ بانوی تأثیرگذار شهرستان‌های ۱۰ گانه این استان تقدیر شد.

اکبر پورات، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در کنگره دختران تاثیرگذار استان بوشهر که با حضور مشاور امور زنان وزارت آموزش و پرورش در دانشگاه خلیج فارس برگزار شد، اظهار داشت: امروز تمام تمرکز دشمنان انقلاب اسلامی روی دختران و زنان عفیف جامعه ماست که باید با کار فرهنگی برنامه‌های دشمنان را خنثی کرد.

وی تصریح کرد: ما در استان بوشهر با درایت استاندار، شاهد حضور زنان فعال و تاثیرگذار در بخش‌های مختلف مدیریتی از جمله مدیران کل، بخشداران و معاونین مدیران و سایر بخش‌های جامعه هستیم که به خوبی ایفای نقش می‌کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به هدف برگزاری این کنگره افزود: در این کنگره از ۴۰۰ بانوی تأثیرگذار از شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر (از هر شهرستان بیش از ۴۰ بانو) تجلیل شدند.

پورات عنوان کرد: در حال حاضر شاهد عقب ماندگی‌هایی در بخش فرهنگی هستیم که باید با برنامه‌ریزی دقیق جبران شود و نقش زنان به ویژه زنان فعال و صاحب ایده در این خصوص بسیار حائز اهمیت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اذعان کرد: باید با همکاری بانوان اثرگذار استان بوشهر، اقدامات و برنامه‌های موثری تدوین و تهیه شود که از جمله این برنامه‌ها، بسته فرهنگی با هدف آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی به ویژه برای نوجوانان و جوانان باشد و به مسئله جمعیت و نقش بانوان در این خصوص نیز توجه ویژه شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.