سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارسال بیانیه پایانی اجلاس روسای شورا‌های شهر‌های مرکز استان به رئیس جمهور

رئیس دبیرخانه مجمع مشورتی روسای شورا‌های اسلامی شهر‌های مرکز استان گفت: بیانیه پایانی اجلاسیه برای شخص رئیس جمهور ارسال و مفاد آن پیگیری می‌شود.

 احمدرضا شجاعی در هفتادویکمین اجلاس مجمع مشورتی روسای شورا‌های اسلامی شهر‌های مرکز استان که به میزبانی شهر مقدس قم برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسات اهتمام ویژه به تحقق اهداف شورا‌های اسلامی شهر در سطح کشور داریم.

وی با اشاره به قوانین مرتبط با پرداخت مالیات و عوارض به حساب شهرداری‌ها، مطرح کرد: درخواست اجرایی شدن پرداخت عوارض نقل و انتقالات قطعی املاک به عنوان درآمد جدید ازجمله موضوعاتی است که در مجمع دنبال می‌شود.

رئیس دبیرخانه مجمع مشورتی روسای شورا‌های اسلامی شهر‌های مرکز استان اضافه کرد: موضوع دیگر نیز درخواست الزام دستگاه‌های خدمت‌رسان به جابجایی تاسیسات است.

وی با بیان اینکه پیگیری استرداد و واریزی مبالغ برداشتی دولت مدنظر قرار دارد، عنوان کرد: درخصوص اصلاح قانون شورای استان‌ها نیز درخواستی به شورای عالی ارسال شده است.

شجاعی با اشاره به اینکه مطالبات مربوط به اسناد رسمی نیز در دست پیگیری است، خاطرنشان کرد: بیانیه پایانی این اجلاسیه برای شخص رئیس جمهور ارسال و مفاد آن مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.