سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جریمه نقدی فروشنده غیرمجاز بنزین در اردبیل

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از مجازات سنگین برای متخلف فروش غیرمجاز بنزین در استان اردبیل خبر داد.

علی رحیمی‌آذر گفت: صاحبان یکی از جایگاه‌های سوخت در اردبیل که اقدام به فروش غیرمجاز بنزین کرده بود، به پرداخت سه میلیارد و ۱۴۶ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۲ برابر میزان تخلف محکوم شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل افزود: پرونده یکی از جایگاه‌های سوخت اردبیل از باب فروش غیرمجاز سوخت هفت هزار و ۵۷۷ لیتر بنزین بود که ارزش ریالی آن یک میلیارد و ۵۷۳ میلیون ریال تعیین شده بود.
رحیمی آذر گفت: شعبه دوم بدوی قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی اردبیل به این پرونده رسیدگی کرد تا با بررسی پرونده و ارائه نشدن اسناد و مجوز‌های قانونی عرضه و فروش این میزان سوخت تخلف محرز شناخته شد و متهم به پرداخت سه میلیارد و ۱۴۶ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۲ برابر میزان تخلف محکوم شد.
او افزود: این شعبه همچنین حکم به پرداخت یک میلیارد و ۵۷۳ میلیارد ریال معادل ارزش ریالی کالا بابت مال از بین رفته محکوم کرد.
رحیمی آذر در ادامه گفت: مأموران شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی شهر اردبیل گزارش تخلف را در بازرسی از یک جایگاه سوخت اعلام کرده بودند و پرونده برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل به مبارزه بی امان تعزیرات حکومتی با عوامل قاچاق کالا، ارز و سوخت اشاره کرد و ادامه داد: برای قاچاقچی سیگار در مشگین‌شهر نیز جریمه معادل ۷۱۵ میلیون ریال اعمال شد.
رحیمی‌آذر افزود: در این پرونده قاچاق ۳۵ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار خارجی به ارزش ۷۱۵ میلیون ریال در شعبه اول بدوی رسیدگی و تخلف قاچاق کالا و ارز به درستی تشخیص داده شد.
او بیان کرد: شعبه به دلیل رعایت نکردن مدارک قانونی اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط سیگار قاچاق متهم را به پرداخت ۷۱۵ میلیون ریال معادل برابر ارزش ریالی کالای جریمه نقدی محکوم کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل در ادامه تصریح کرد: پلیس آگاهی مشگین‌شهر این پرونده را با بررسی از یک باربری گزارش داده بود تا در این پرونده به تخلف فرد قاچاقچی رسیدگی شود.
رحیمی‌آذر گفت: تمام تلاش ما بر این است تا در سریعترین زمان به پرونده‌های ارسال شده به تعزیرات رسیدگی و احکام قانونی نیز صادر شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.