سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری کنگره بین‌المللی زیست مواد دارویی

برگزاری کنگره بین‌المللی زیست مواد دارویی در کرمانشاه، از برگزاری کنگره بین‌المللی زیست مواد دارویی با حضور دانشمندان داخلی و خارجی در کرمانشاه خبر داد.

قباد محمدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : اولین کنگره بین‌المللی زیست مواد دارویی کشور امروز ۲۶ اردیبهشت‌ماه با حضور دانشمندان داخلی و خارجی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در هتل پارسیان برگزار می‌شود.

وی مدت زمان برگزاری این کنگره را ۲ روز تا ۲۷ اردیبهشت‌ماه عنوان کرد و افزود: در این کنگره نتیجه تحقیقات دارویی دانشمندان برتر داخلی و خارجی طی مدت ۲ روز با ارائه سخنرانی و پوستر ارائه می‌شود و ان‌شاءالله دستاورد‌ها خوبی برای استان و کشور به‌همراه خواهد داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای ارتقای زیرساخت‌های سلامت استان طی سال‌جاری، گفت: با ارتقای زیرساخت‌ها دانشگاهی، خوابگاهی و تخت‌های بیمارستانی امسال اتفاقات خوبی برای حوزه سلامت استان رقن خواهد خورد.

وی با اشاره به بیش از افتتاح ۱۰۰ پروژه عمرانی در حوزه بهداشت و درمان طی سال جاری، تصریح کرد: زیرساخت‌های خوابگاهی امسال با افتتاح چند خوایگاه ۲ برابر خواهد شد.

محمدی در رابطه با ارتقای تخت‌های بیمارستانی، تصریح کرد: امسال با افتتاح تخت‌های اورژانس و بیمارستانی و دو بیمارستان جدید یکی در کرمانشاه برای بیماران سرطانی و دیگری در شهرستان ثلاث باباجانی، تخت‌های بیمارستانی ارتقا خواهند یافت .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.