سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری شاگرد مغازه ای که سارق از آب در آمد

فرمانده انتظامی گرگان از دستگیری شاگرد مغازه‌ای که اقدام به سرقت می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ علی تجری گفت: پس از اطلاع پلیس از وقوع چند سرقت به روش کش روزنی از مغازه در شهر گرگان، دستگیری عامل یا عاملان این سرقت در دستور کار کلانتری ۱۲ قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با حضور در محل وقوع سرقت و انجام تحقیقات و بررسی‌های تخصصی دریافتند که این سرقت‌ها توسط فردی که قبلا شاگرد مغازه بود، انجام شده و در ادامه با اقدامات ویژه پلیسی، متهم شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ تجری تصریح کرد: سارق که در ابتدا منکر هرگونه سرقتی بود پس از مواجه شدن با اسناد و مدارک مستند پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود و به ۲ فقره سرقت موبایل به روش کش روزنی اقرار کرد.

فرمانده انتظامی گرگان با بیان اینکه تحقیقات نشان داد، سارق قبلا به عنوان شاگرد در مغازه، مشغول به کار بوده و آشنایی کامل به محل داشت، اظهار کرد: متهم از غفلت مال‌باختگان سو استفاده می‌کرد و موبایل‌ها را به سرقت می‌برد.

وی افزود: با اعتراف صریح سارق و شناسایی آن توسط افراد مالباخته در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

این مقام انتظامی به صاحبان مغازه‌ها در خصوص انتخاب و به کارگیری افراد به عنوان شاگرد در محل کسب خود هشدار داد و گفت: متصدیان واحد‌های صنفی باید دقت و هوشیاری خود را در این زمینه به کار گرفته و با تحقیق و بررسی و اطمینان اقدام به این کار کنند.

برچسب ها: سرفت ، دستگیری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.