سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلمب یک درمانگاه غیرمجاز در ماسال

یک درمانگاه غیرمجاز و بدون پروانه طبابت در شهرستان ماسال پلمب شد.

دکتر زهره تیموری، سرپرست مدیریت نظارت و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان گفت: طی بازدید نظارتی کارشناسان نظارت بر درمان این دانشگاه، یک درمانگاه غیرمجاز بدون پروانه طبابت در شهرستان ماسال شناسایی و پلمب شد.

او افزود: از فعالیت این درمانگاه به دلیل ایجاد موسسه پزشکی غیرمجاز و فعالیت پزشک بدون پروانه طبابت و فروش و ایجاد داروخانه غیرقانونی و عرضه دارو خارج از شبکه جلوگیری شده است.

مدیر نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان به افراد بدون صلاحیت ارائه دهنده خدمات بهداشتی و درمانی هشدار داد و تصریح کرد: پرونده این درمانگاه جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع شده است.

به گفته دکتر تیموری، هرگونه مداخله و اقدام پزشکی، دندانپزشکی، طب سنتی، کاشت مو و زیبایی در مراکز غیرمجاز و توسط افراد غیرمرتبط ممنوع است و این گونه خدمات باید در مراکز معتبر و زیرنظر متخصص مربوطه انجام شود.

او همچنین گفت: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیرمجاز افراد بدون صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی، دندانپزشکی و طب سنتی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان گزارش دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.