سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح منطقه بندی بهزیستی شهرستان شیراز

مدیرکل بهزیستی فارس از اجرای طرح منطقه‌بندی بهزیستی شیراز به جهت گستردگی این کلان شهر و به منظور ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به جامعه هدف خبر داد.

 محمدرضا هوشیار مدیر کل بهزیستی فارس در مراسم معارفه سرپرست بهزیستی منطقه ۲ شیراز اظهار کرد: این مرکز به جهات مختلف از جمله موقعیت جغرافیایی خاص این منطقه بسیار حائز اهمیت و مورد توجه است.

 او در ادامه جنس کار در بهزیستی شیراز را متفاوت و دارای گستردگی و پیچیدگی عنوان کرد و گفت: با توجه به گستردگی کلان شهر شیراز و به منظور نظارت اثر بخش، میدانی و ارتقای کیفیت خدمات رسانی به جامعه هدف معزز و با در نظر گرفتن دستورالعمل و تشکیلات سازمانی بهزیستی شهرستان شیراز به ۳ منطقه تقسیم بندی شده است.

مدیر کل بهزیستی فارس همچنین اظهارامیدواری کرد: با منطقه بندی و تقسیم وظایف، در عین تشریک مساعی و هم گرایی روسای ۳ منطقه با یکدیگر و معاونت‌های تخصصی با همکاری و همدلی نیرو‌های کارآمد و متخصص بهزیستی در جهت ترقی سازمان و خدمت رسانی هدفمند و بهینه به جامعه هدف معزز فعالیت کنند.

خیابان حضرتی، خیابان شاهزاده قاسم، بلوار سیبویه، خیابان بنی هاشمی، میدان احمدی و سه راه طالقانی به جهت تراکم جمعیتی جامعه هدف، بخشی از مناطق تحت شمول منطقه ۲ بهزیستی هستند، همچنین نقشه کامل مناطق تحت نظارت هر ۳ منطقه مدیریتی تهیه و در اختیار جامعه هدف قرار خواهد گرفت.

گفتنی است، سحر احمدی به عنوان سرپرست بهزیستی منطقه ۲ شیراز معرفی شد.

برچسب ها: منطقه ، بهزیستی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.