عبدالله جوادپور رئیس گروه بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت آب و فاضلاب استان یزد گفت: هدف از برپایی میز خدمت و دیدار چهره به چهره با مردم روستای خویدک، تسهیل در امر خدمت رسانی برای تسریع امور و کوتاه شدن زمان مراجعات حضوری مشترکین است.
او افزود: در این دیدار که در فضایی صمیمانه برگزار شد متناسب با ظرفیتهای قانونی مطالبات مراجعه کنندگان در حوزه آب و فاضلاب، مسائل و مشکلات بررسی و تصمیمات لازم اعمال شد.
رئیس گروه بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت آب و فاضلاب استان یزد میز خدمت را یکی از فرصتهای ارزشمند برای برقراری ارتباط بدون واسطه با جامعه هدف عنوان کرد و اظهار داشت: بر اساس ارزیابیها در این میز خدمت درخواست شمار قابل توجهی از مشترکان بررسی و حل شد.