young journalists club
پیک تحویل مرسولات شرکت آمازون در آمریکا، حین انجام کار، به منزل فرد گیرنده خسارت وارد کرد. ابتدا شرکت آمازون سعی کرد با یک کارت هدیه ۷۵ دلاری، خسارت وارده را جبران کند، اما صاحبخانه تصمیم گرفت خسارت ۱۲ هزار و ۵۰۰ دلاری منزلش را به پلیس گزارش کند.
همین دیجی کالا خودمون هم دستکمی از آمازون نداره ( موضوع تحویل دادن بسته رو نمیگم، مشکلی ندیدن ازش تاحالا ) ولی اگه جنس مشکلی داشته باشه و تو سایتش، در قسمت نظرات، مشکل محصول رو بگی، نظر رو تایید نمیکنن، میترسن احتمالا که فروششون کم بشه!
یا یه شرکت پستی دیگه بود ( اسمش خاطرم نی) یه بار یه مانیتور سفارش دادم، اومد شهرمون، بعد نیابردن جلو درمون، میگفتن اونجا (خونه ما) رو پوشش نمیدیم! ( خونه ما وسط شهره!!! ) مجبورم کردن برم حظوری تحویل بگیرم XD / تهران
یبار هم این مشکل رو با شرکت پست داشتم ( تو خوزستان زمان دانشجویی) که نیابردن دانشگاه تحویل بدن، باز مجبور شدم برم شهر و بسته رو بگیرم!