سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخصیص ۷۴ میلیارد تومان برای بیماران خاص در کرمانشاه

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ۵۸ درصد از جمعیت استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند گفت : از این تعداد ۹۰۰ هزار نفر به صورت رایگان بیمه هستند.

تحویلیان مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت : با توجه به رایگان بودن بیمه برای دهک‌های یک تا پنج، هزینه رایگان این بیماران در مراکز درمانی دولتی و لحاظ تخفیف برای دهک‌های ۶ تا ۱۰، بیماران متقاضی مساعدت بیمه‌ای جهت راهنمایی و ارجاع به مراکز درمانی، به بیمه سلامت هدایت می‌شوند.

تحویلیان گفت: با راه‌اندازی صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج در سازمان بیمه سلامت و افزایش تعداد بیماری‌ها از ۵ به ۱۰۷، پس از نشان‌دار شدن هزینه‌های درمان این بیماران در مراکز دولتی به صورت کامل پرداخت و در سایر موارد در قالب خارج از شمول، پس از طرح در کمیته و تأیید کارگروه استانی، به حساب بیماران واریز می‌شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه افزود: در سال گذشته بیش از ۷۴ میلیارد تومان برای این بیماران هزینه شده که ۵۷ میلیارد آن به مراکز و مؤسسات درمانی و مابقی در قالب خارج از شمول، به حساب بیماران واریز شده است.

وی بیان کرد: خدمات ناباروری هم در تعهد بیمه سلامت است و در استان دو مرکز بیمارستان معتضدی و جهاد دانشگاهی (رویان) طرف قرارداد هستند.

تحویلیان با بیان اینکه ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفتند گفت: این دارو‌ها برای بیماری‌های دیابت، فشار خون و بیماری‌های روانی به خصوص اسکیزوفرنی کاربرد دارد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.