سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیلوفر هوشمند:

تبلیغات رسانه‌ای در عرصه جوانی جمعیت محدود است

نیلوفر هوشمند بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون گفت: مسئولیت پذیری مهمترین مولفه‌ای است که در بین جوانان برای فرزندآوری می‌بایست تقویت شود.

نیلوفر هوشمند بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون عنوان کرد: من خودم از طرفداران ازدواج و فرزنداوری زیاد هستم معتقدم زوجی که ازدواج می‌کنند به یک یا دو فرزند نباید قناعت کنند.

وی با تاکید براینکه هر چه تکنولوژی در جوامع پیشرفت بیشتری می‌کند، ادم‌ها هم از فضای خانه و خانواده بیشتر فاصله می‌گیرند، افزود: اعضای زندگی‌های خانوادگی در این شرایط از هم دور می‌شوند، ادم‌ها محتاط‌تر و ترس هایشان بیشتر می‌شود و به طبع از مسئولیت پذیری می‌ترسند. ازدواج و فرزندپروری نیاز به ریسک پذیزی و مسئولیت پذیری دارد.

هوشمند اظهار داشت: ما تبلیغات رسانه‌ای هم در کشورمان برای فرزنداوری و ازدواج کم داریم، جامعه رئال کنونی چنین فضایی در فیلم و سریال نمی‌طلبد مگراینکه دهه چهل و پنجاه را نشان دهیم تا مخاطب پذیرش داشته باشد.

وی یادور شد: الان اگر در فیلم و سریال‌ها نشان دهیم که یک دختر جوان چند فرزند دارد همه تعجب می‌کنند، چون کمتر دیده اند، اینها را باید جا بیاندازیم و نشان دهیم.

هوشمند درباره نقشی که اخیرا خودش در سریالی گرفته گفت: الان سریال ما قدری این فضا را نشان می‌دهد و سنت شکنی کرده، تلویزیون بک رسانه مهم است و باید بیشتر ذر عرصه جوانی جمعیت ورود کند و پیشنهاد ساخت فیلم در این عرصه‌ها بدهد.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگا‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت jameyat.ir مراجعه فرمایند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.