سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشست مشترک مدیرکل امور اتباع خراسان رضوی با مدیر جمعیت حمایت از بهبودیافتگان

در دیدار مدیرکل امور اتباع خراسان رضوی با مدیر جمعیت حمایت از بهبودیافتگان درباره مهاجرین و پناهندگان افغانستانی گفتگو کردند.

صبح امروز نشست مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استان با مدیر جمعیت حمایت از بهبودیافتگان (SRS) در محل اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی در این نشست حسین شرافتی ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته از سوی جمعیت حمایت از بهبودیافتگان، بیان داشت: علیرغم اینکه میزان کمک های نهادها و سازمانهای بین المللی برای رسیدگی به امور مهاجرین و پناهندگان افغانستانی بسیار اندک است لیکن جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر رعایت اصول اخلاقی- اسلامی و حفظ کرامت انسانی در حوزه های مختلف خدمات شایان توجهی در این زمینه ارائه نموده است.

وی در همین خصوص افزود: بایستی با مدیریت صحیح و افزایش بهره‌وری با همین اعتبارات محدود سازمانهای بین المللی شرایطی فراهم گردد تا همسو با سیاستهای سازمان ملی مهاجرت و در چارچوب قوانین و مقررات طرحها و پروژه های مرتبط با آموزش، توانمندسازی، ارتقاء سطح سلامت و کاهش آسیبهای اجتماعی طرحها و پروژه هایی اجرا گردد که بیشترین میزان اثربخشی را به همراه داشته باشد.

در این نشست غفاری مدیر جمعیت حمایت از بهبود یافتگان ضمن قدردانی از همکاری و همراهی مجموعه اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی گزارشی از اقدامات و پروژه های آتی و در دست اجرای این نهاد با سازمانهای بین المللی در استان ارائه نمود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.