سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزمون دانشگاه فرهنگیان مجزا برگزار می‌شود

آزمون دانشگاه فرهنگیان از سال بعد، مجزا از سایر آزمون‌های سراسری برگزار خواهد شد.

سید جلال موسوی خطیر معاون ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه بازدید یکی از حوزه‌های برگزاری آزمون سراسری در مازندران، گفت: آزمون دانشگاه فرهنگیان، سال آینده در دفترچه و تاریخی مجزا از سایر آزمون‌های سراسری برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه یکی از راهبرد‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی، جذب معلمان با استعداد معلمی است، گفت: ظرفیت امسال دانشگاه فرهنگیان ۳۰ هزار نفر است.

او با اشاره به اینکه آزمون دانشگاه فرهنگیان، امسال همزمان با آزمون سراسری و با ارائه دفترچه سوالات مجزا برگزار شد افزود:از پذیرفته شدگان آزمون دانشگاه فرهنگیان، مصاحبه و تست‌های شخصیتی و روان سنجی نیز به عمل می‌آید.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، استقبال داوطلبان از آزمون دانشگاه فرهنگیان را چشمگیر دانست و گفت: به همین منظور از سال آینده آزمون دانشگاه فرهنگیان مجزا برگزار خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
علیرضا نیکرو
۲۳:۱۷ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
دانشگاه فرهنگیان یا تربیت معلم باید منحل شود
ناشناس
۱۴:۱۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
سلام. متاسفانه به دلیل کمبود شغل خیلی از جوانان مستعد ما بدون انگیزه وارد آموزش و پرورش می شوند. استعدادشان هم به هدر می رود. ایجاد اشتغال کنید و سپس معلم مستعد و علاقمند جذب کنید. تا آموزش و پرورش به ریل واقعی و مطلوب برگردد. بازنشسته آموزش و پرورش
ناشناس
۱۵:۴۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
بنده هم به عنوان یک نومعلم که از یک ساله از دانشگاه فرهنگیان فارغ‌التحصیل شدم حرف شما رو تایید می‌کنم هم خودم و هم خیلی از هم‌دانشگاهی‌هام از سر ناچاری و اجبار این راهو انتخاب کردیم چون خیلی از مشاغل و رشته‌هایی که ما دوست داریم درآمدی ندارند