سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به پسماند گیلان

استاندار گیلان گفت: ۵۰ میلیارد تومان دیگر به حل مشکلات پسماند استان اختصاص یافته است.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رشت از اختصاص ۵۰ میلیارد تومان دیگر به مشکلات پسماند این استان خبر داد و گفت: تصفیه‌خانه فاضلاب رشت در دست انجام و عملیات اجرایی در منطقه فخب و سیاه اسطلخ با سرعت خوبی در حال انجام است.

او با تأکید بر تسریع در روند ساخت تقاطع غیرهمسطح در ۵ نقطه رشت افزود: ساخت این تقاطع‌ها یک اقدام جهادی است که بخش اعظمی از مشکلات ترافیک در رشت را برطرف می‌کند.

استاندار با بیان اینکه در خصوص ترافیک در منطقه مصلی و چند نقطه دیگر باید اقدام فوری انجام شود، تصریح کرد: در خصوص کنار گذر‌های رشت و خصوصا مسکن مهر این شهر باید کار‌های کارشناسی انجام شود.

عباسی با اشاره به انجام لایروبی رودخانه‌های رشت گفت: بخشی از آلودگی رودخانه‌های زرجوب و گوهررود مربوط به آب‌های سطحی و فاضلاب خانگی است که طرح‌ها در این ارتباط نیز آغاز شده ضمن اینکه لایروبی در ۵ نقطه این رودخانه‌ها از سوی شهرداری رشت در حال انجام است.

بازدید استاندار گیلان از اجرای پروژه‌های غیرهمسطح رشت

او همچنین به همراه مدیران شهرداری رشت از ۵ پروژه تقاطع غیرهمسطح در دست ساخت این شهر (طرح میثاق) در میدان امام حسین (ع)، نیروی دریایی، حمیدیان، باهنر و رودباری بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند اجرای آنها قرار گرفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.