سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستاورد‌های سپاه نتیجه به‌کارگیری نیرو‌های جوان است

جانشین سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) با بیان اینکه ویترینی از دستاورد‌های سپاه همین موشک‌ها و پهپادهاست که سبب بازدارندگی شده و امنیت مطمئن را ایجاد کرد، گفت: تمام این دستاورد‌ها نتیجه به‌کارگیری نیرو‌های جوان و استعداد‌های داخلی بوده است.

سردار مهدی کبیری‌پور، با بیان دستاورد‌های سپاه در حوزه‌های مختلف گفت: دستاورد‌های موشکی، پهپادی، زیردریایی، موضوعات رزمی دفاعی و امنیتی دستاورد‌هایی هستند که کمتر به آنها پرداخته شده و پیشرفت‌های خوبی را در آن شاهد بودیم.

کبیری پور افزود: سپاه در قالب نیرو‌های سه‌گانه هوافضا، دریایی و زمینی با اعتماد به توان علمی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در سطح کشوری باور ما می‌توانیم را به آنها انتقال داد.

جانشین فرمانده سپاه قم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همچنین سپاه پروژه‌ها و نیازمندی‌های خود را در قالب ریزپروژه‌ها تعریف و به تیم‌های دانشجویی واگذار کرد.

کبیری‌پور تصریح کرد: تیم‌های دانشجویی پس از مدتی تبدیل به شرکت‌های دانش‌بنیان شدند که هم نیاز دفاعی کشور را برطرف کردند و هم توانستند پیشرفته‌ترین قطعات با تکنولوژی بالا را که در آن تحریم هستیم را بسازند؛ وارد حوزه‌های صنعتی شوند و قطعات دندان پزشکی و خودرو تولید کنند.

جانشین سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) گفت: ویترینی از این دستاورد‌ها همین موشک‌ها و پهپادهاست که سبب بازدارندگی شده و امنیت مطمئن را ایجاد کرده؛ این دستاورد‌ها نتیجه به کارگیری نیرو‌های جوان و استعداد‌های داخلی بوده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۳:۴۸ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
فرمانده ما که ازشما راضییم خداهم ازشما راضی باشه نسل سردارسلیمانی عزیز