سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کتاب آینه‌ دلیل من در کرمانشاه منتشر شد

انتشارات سرانه کتاب آینه‌ دلیل من نخستین اثر خانم قمرتاج عبدالملکی را در ۱۶۱ صفحه و با قیمت ۲ میلیون ریال منتشر و روانه بازار کرد.

نویسنده در این کتاب که صفحه‌آرایی آن را خانم هستی مرادی، طراحی جلد آن را خانم فاطمه یزدانی‌فر و همچنین خط روی جلد را استاد عبدالله جواری تحریر کرده‌اند، از زندگی خود و تجربیات تلخ و شیرینی که در این مسیر تجربه کرده، نوشته است.

در مقدمه این کتاب آمده است: من قمر تاج عبدالملکی، سال ۱۳۲۷ در کرمانشاه متولد شده‌ام. پدر و مادری مهربان، فداکار و دوست داشتنی با ۲ برادر و چهار خواهر که زندگی خوب و پاک و سالمی داشتیم. دوران کودکی خوشی داشتم تا زمانی که به دبیرستان رفتم. همراه با درس بسکتبال را شروع کردم.

در ادامه آمده است: در کلاس هشتم کاپیتان تیم بسکتبال شدم و به وسیله دبیر ادبیاتم وارد تئاتر شدم. زندگی‌ام همراه با تئاتر بهشتی بود، از همه نظر. چندین نمایشنامه بازی کردم، با موفقیت کامل و بعد وارد دانشسرای مقدماتی شدم.

در آنجا هم تئاتر را ادامه می‌دادم و گاهی وقت‌ها هم شعر‌های زیبایی را به صورت دکلمه به روی سن می‌آوردم. دوران دانشسرا بهترین دوران زندگی من بود و بعد از فارغ‌التحصیل شدن به ایلام رفتم. در آنجا هم فعالیت‌های هنری را ادامه دادم....

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.