سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترویج بی حجابی توطئه دشمنان علیه اسلام

امام جمعه موقت یاسوج؛ دشمن با ترویج بی حجابی می خواهد با اسلام مبارزه کند.

حجت الاسلام موسوی اعظم رعایت حجاب و امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه همگانی اعلام کرد و گفت: همه مردم باید حامی آمران به معروف و مبارزان با منکر باشند، تا باهمکاری همه از آفت بی حجابی در جامعه مصون باشیم چرا که دشمن به دنبال شیوع ولنگاری و ترویج بی حجابی است.
 
امام جمعه موقت شهر یاسوج با ابراز گلایه از برخی افراد که بی خیال حیا، حجاب و عفت شده اند از مردم خواست تا جلوی بی بندباری ها بایستند چرا که دین ما دین مقدس اسلام است.
 
وی با بیان اینکه انجام امر الهی و عدم تقلید از غرب را ضروری ارزیابی کردو گفت: دشمن دین و اسلام را نشانه گرفته و با ترویج بی حجابی می خواهد با اسلام مبارزه کند.
 
حجت الاسلام موسوی اعظم با تبیین و تفسیر برخی از آیات قران در رابطه با رسیدگی به همه اعمال انسان در روز قیامت ابراز داشت: بر اساس آیات قرآن از همه اعمال انسان سوال پرسیده می شود و خداوند همه آنها را به ما نشان می دهد.
 
حجت الاسلام موسوی اعظم در ادامه افزود: جهنم کمینگاهی است که بر اساس اعمال افرادی که نماز را سبک می شمارند، از کار خیر دوری، امر به معروف و نهی از منکر نمی کنند، برای روزه خواران ، بی غیرت ها، بی حجاب هاو...تعیین شده است.
 
وی با اشاره به تاسیس کمیته امداد و بنیاد مسکن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای خدمت به مردم و نیازمندان گفت: ضرورت دارد مسلمان به هر جهت به همدیگر کمک کنند و از همدیگر غافل نشوند.
 
 
امام جمعه موقت شهر یاسوج با اشاره به طرح جوانی جمعیت و ضرورت امر ازدواج، گفت: دستگاه های متولی به ویژه بنیاد مسکن و راه و شهرسازی خانه دار شدن جوانان را در اولویت قرار دهند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۰۵ ۲۴ فروردين ۱۴۰۳
توطئه فقر بیکاری مشکلات اقتصادی و معیشتی گرانی و تورم و خودفروشی بخاطر فقر