سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از پیشکسوتان تنیس مازندران

پیشکسوتان تنیس استان مازندران در آئینی تجلیل شدند.

در حاشیه برگزاری فینال دومین دوره مسابقات کاسپین کاپ و با حضور امیر دریایی رئیس هیات تنیس استان مازندران از پیشکسوتان تنیس استان تجلیل شد.

امیر دریایی رئیس هیات تنیس مازندران در این آئین گفت: پیشکسوتان سرمایه ورزش هستند و ما باید با تکریم و گرامیداشت خدمات آنها تا هنگامی که در قید حیات هستند شأن و مقام آنها را حفظ کنیم.

او افزود: حفظ احترام و شان پیشکسوتان در تمامی حوزه‌ها به ویژه عرصه ورزش موجب حفظ ارزش‌های ورزشی شده و در یافتن الگو‌های حقیقی به جوانان کمک شایانی می‌کند.

دریایی با تاکید بر ترویج فرهنگ تجلیل از پیشکسوتان در جامعه، گفت: تفکر احترام پیشکسوتان باید در نسل جوان نهادینه شود و ارتباط نزدیکی بین آنان برقرار شود.

رئیس هیات تنیس مازندران در ادامه با آرزوی سلامتی برای تمامی پیشکسوتان، افزود: با حفظ الگو‌های معتبر، جامعه بدنبال رشد فضای اخلاق ورزشی در تنیس استان هستیم و امیدواریم شاهد شکوفایی تنیس در همه ابعاد باشیم.

او گفت: هدف کلی از این دیدار‌ها و تجلیل‌ها زنده نگاه داشتن یاد و خاطره پیشکسوتان ورزش است ما باید به یاد آنها باشیم و با حفظ حرمت و جایگاه، آنها فضا را برای تکریم و نکوداشت این عزیزان مهیا کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.