سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای برنامه توانمندسازی برای بیش از ۱۰ هزار دانش آموز دختر قزوینی

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: برنامه‌های توانمندسازی آموزش و پرورش در سال گذشته برای ۱۰ هزار و ۴۱۴ دانش آموز دختر استان اجرا شد.

نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: با توجه به اهمیت توانمندسازی دختران به عنوان مادران فردا، امور بانوان این اداره کل اقدام به برگزاری برنامه‌هایی در قالب جشن، جلسه، کارگاه و رویداد‌های فرهنگی و آموزشی کرده است.

وی، هدف از این توانمندسازی‌ها را ارتباط موثر با دانش آموزان عنوان کرد و افزود: آگاه سازی دانش آموزان نسبت به خود و فرایند هویت یابی، آگاه سازی نسبت به رعایت و حفظ حجاب و تربیت کنشگر عفاف و حجاب از دیگر دستآورد‌های امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان در سال گذشته بود.

سیاهکالی مرادی در باره برگزاری جشن ها، گفت: جشن دخترانه حریر با حضور ۹۰۰ دانش آموز و جشن روز دختر با شرکت پنج هزار دانش آموز دختر قزوینی از جمله مراسم‌های مهمی بود که در این رابطه طی سال گذشته به مورد اجرا گذاشته شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تاکید کرد: برگزاری رویداد فرهنگی - هنری مشق دختران مینودری به مناسبت روز دختر، برگزاری سلسله برنامه‌های یک روز صورتی با حضور هزار و ۲۰۰ دانش آموز دختر، برگزاری جلسات پرسمان دینی با حضور سه هزار دانش آموز، برگزاری گارگاه‌های آموزشی خود فعال سازی و خود ارزیابی با حضور ۳۱۳ دانش آموز و نیز برگزاری جشنواره کشوری گوهرشاد با محوریت پوشش اصیل ایرانی و اسلامی در استان از اقدامات دیگر امور بانوان برای توانمندسازی دختران دانش آموز استان قزوین در سال ۱۴۰۲ بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.