سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موافقت با پذیرش دستیار تخصصی رادیولوژی در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از موافقت دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت با پذیرش و آموزش دستیار تخصصی رادیولوژی در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند خبر داد.

فعال سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به بازدید‌های دوره‌ای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان‌های امام رضا (ع)، ولیعصر (عج) و رازی و جلسات دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی و دبیر هیئت ممتحنه دانشنامه تخصصی رادیولوژی با مسئولان دانشگاه در خصوص رشته تخصصی رادیولوژی گفت: این دبیرخانه با پذیرش دستیار به صورت قطعی در رشته تخصصی رادیولوژی موافقت کرد.

او افزود: حضور اعضای هیئت علمی با گرایشات لازم و همچنین انگیزه بالای آنان، وجود تجهیزات تشخیصی متناسب با بار آموزشی و تعداد دستیاران در ۳ بیمارستان آموزشی از نقاط قوت و قابل توجه دانشگاه در این تأییدیه بوده است.

فعال با تبریک به دکتر مهیار محمدی فرد مدیر گروه رادیولوژی و تمام اعضای هیئت علمی این گروه و با قدردانی از مسئولین دانشکده پزشکی، بیمارستان‌ها و دانشگاه اظهار امیدواری کرد که با تربیت دستیارانی شایسته و متعهد در این رشته تخصصی نیاز‌های آموزشی، بهداشتی و درمانی استان و جامعه فراهم شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.