سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره‌مندی بیش از ۲۷۰ هزار خانوار روستایی آذربایجان‌غربی از راه آسفالت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: ۲۷۰ هزار و ۲۴۰ خانوار روستایی بالای ۲۰ خانوار پارسال از نعمت راه آسفالت بهره‌مند شدند.

ایرج دست‌نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه بیش از ۲۷۰ هزار خانوار روستایی استان از راه آسفالت بهره‌مند شدند، گفت: تعداد روستا‌های استان در مجموع ۲ هزار و ۷۲۶ روستا است که شهرستان ارومیه با ۵۸۹ روستا، از بیشترین تعداد روستا برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه تعداد خانوار روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان در مجموع ۲۹۷ هزار و ۷۲۸ است، تصریح کرد: از این تعداد تا پارسال، در مجموع ۲۷۰ هزار و ۲۴۰ خانوار از نعمت راه آسفالت بهره‌مند شدند که درصد برخورداری ۹۰.۷۷ درصد رسیده است.

دست‌نشان خاطرنشان کرد: از مجموع ۲۱۸۲ روستای بالای ۲۰خانوار آذربایجان‌غربی هزار و ۶۸۸ روستا از راه آسفالت بهره‌مند هستند که درصد برخورداری نسبت به کل تعداد روستا‌ها ۷۷.۳۶ درصد است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: در این مدت شهرستان چهاربرج با برخورداری ۱۰۰ درصدی روستا‌های بالای ۲۰ خانوار از نعمت راه آسفالت، رتبه اول استان را به خود اختصاص داد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.