سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آسیب‌شناسی عدم توسعه جمعیت امری ضروری است

مدیرکل آموزش‌وپرورش سیستان و بلوچستان گفت: برای گذر از بحران پیری جمعیت همه حوزه‌ها و بخش‌ها به مقوله جوانی جمعیت باید بپردازند، آسیب‌شناسی عدم توسعه جمعیت در خانواده‌ها و علل و عوامل آن نیز یک ضرورت است.

حسن بروشکی در جلسه کمیته جوانی جمعیت اداره کل بیان کرد: لزوم پرداختن همه حوزه‌ها و بخش‌ها به مقوله مهم جوانی جمعیت و عبور از بحران پیری جمعیت تأکید امری الزامی است آسیب‌شناسی عدم توسعه جمعیت در خانواده‌ها و عوامل آن یک ضرورت است.

وی در این جلسه موضوع جوانی جمعیت را از مهم‌ترین شاخص‌های عمومی جامعه دانست و افزود: به‌منظور تحقق اهداف تعریف شده در این مقوله همه دستگاه‌ها و مجموعه‌ها باید پای‌کار باشند و آموزش‌وپرورش نیز به‌عنوان دستگاهی فرهنگی و تأثیرگذار به نحو شایسته‌ای نقش‌آفرینی خواهد کرد.

 مدیرکل آموزش‌وپرورش استان تصریح کرد: پرداختن همه حوزه‌ها و بخش‌ها به مقوله مهم جوانی جمعیت و عبور از بحران پیری جمعیت در شرایط کنونی جامعه نیاز مبرم و حیاتی خواهد بود.

وی ادامه داد: در فرایند اجرایی‌شدن اهداف طرح جوانی جمعیت، آسیب‌شناسی عدم توسعه جمعیت در خانواده‌ها و علل و عوامل آن یک ضرورت است.

بروشکی در پایان گفت: یکی از عوامل تسهیل‌کننده دستیابی به اهداف موردنظر در این طرح، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و توجیهی برای جامعه هدف است.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر عوامل تأثیرگذار در توسعه مؤلفه جوانی جمعیت، لحاظ نمودن تسهیلات و رفاهیات انگیزشی در بین آحاد جامعه خواهد بود که ضرورت دارد با نگاه ویژه‌ای دنبال شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.