سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور الکترونیکی پروانه‌های ساختمانی و عوارض در بروجن

شهردار بروجن گفت: پرداخت عوارض و صدور پروانه ساختمانی در این شهر به صورت الکترونیکی انجام می‌شود که گامی در جهت شفاف‌سازی و سلامت اداری است.

گرشاسب ریگی اظهار داشت: با اجرایی شدن طرح صدور الکترونیکی پروانه ساختمانی، امکان اعمال نظر شخصی و به صورت دستی و خارج از ضوابط و مقررات طرح تفصیلی در پروانه‌های ساختمانی وجود ندارد.

وی افزود: از مزایای این طرح به جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان، تسریع در پاسخگویی، پیشگیری از بروز تخلفات ساختمانی و کوتاه کردن روند دریافت پروانه‌های ساختمانی است که این اقدام متناسب با شرایط جامعه و انتظاری بود که خیلی از سازندگان و درخواست کنندگان پروانه‌های ساختمانی از شهرداری داشتند.

ریگی اضافه کرد: الکترونیکی شدن ارائه خدمات در راستای ایجاد شهر هوشمند، به عنوان یکی از راهکار‌های نوین برای رفع مشکلات شهری، مورد توجه برنامه‌ریزان شهری قرار گرفته و راهکاری برای پایداری شهر‌ها و کاهش تخلفات به شمار می‌رود.


بیشتر بخوانید

تقویت نظارت‌ها بر نحوه ساخت و ساز‌ها در شهرکرد


وی گفت: تا پیش از این ارسال درخواست برای نهاد‌ها از طریق مراجعه حضوری و مکاتبه کاغذی انجام می‌شد که یک هفته تا ۱۰ روز زمان لازم داشت، اما اجرای این طرح، سرعت بیشتری به کار می‌بخشد و نیازی به حضور فیزیکی شهروندان در فرآیند صدور پروانه نیست.

ریگی بیان داشت: شهروندان بروجنی می‌توانند با مراجعه به آدرس https://esup.borujen.ir/desk.html از این طرح استفاده کنند.

شهرستان بروجن در فاصله ۶۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.