سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف انبار‌های کالای قاچاق ۱۲ میلیاردی در رشت

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از ۱۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در بازرسی از ۵ انبار در شهرستان رشت خبر داد.

سردار "حسین حسن‌پور" پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیر قانونی را موجب اخلال در نظام مالی کشور عنوان کرد و گفت: خرید و مصرف کالای قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه‌ها و افزایش بیکاری می‌شود.


جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان در ادامه با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی، ۵ انبار محل نگهداری کالای قاچاق را در شهرستان رشت شناسایی کردند، افزود: پلیس با تشکیل تیم‌های عملیاتی به آدرس محل‌های مورد نظر اعزام و در بازرسی از این مکان‌ها، ۲ هزار و ۳۸۹ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، ۴۵۳ متر پارچه، ۴۰۱ ثوب انواع لباس و ۲۱ حلقه لاستیک خودرو‌های سنگین فاقد هرگونه اسناد و مدارک و قاچاق را کشف کرد.


وی به معرفی متهمان ۳۳، ۳۴، ۳۷، ۴۱ و ۴۴ ساله در این خصوص به مرجع قضائی اشاره کرد و بیان‌داشت: بنا بر نظر کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات ۱۲ میلیارد و ۹۶۲ میلیون ریال است.
این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: ورود بی رویه کالای قاچاق علاوه بر نابودی تولیدات داخلی، برای سرمایه‌گذاران نیز ناامنی به همراه خواهد داشت.

برچسب ها: قاچاق ، انبارکالا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.