سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده‌باش کامل ستاد خدمات سفر در تعطیلات عید فطر

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تمامی اعضای ستاد کاهش تصادفات و ستاد هماهنگی خدمات سفر استان در تعطیلات عید فطر در آماده‌باش کامل باشند.

غلامعلی حیدری در نشست مشترک ستاد کاهش تصادفات چهارمحال و بختیاری و ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر استان با تاکید بر آمادگی ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر گفت: این استان آماده پذیرایی از موج دوم مسافرت‌ها همزمان با عید فطر است.

وی تاکید کرد: امسال اقدامات ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر استان مطلوب بوده و وفاق، همدلی، توجه و احساسات مسئولیت باعث افزایش رضایت‌مندی مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به این استان شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری، حضور میدانی مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط در خدمات‌رسانی نوروزی را موفقیت‌آمیز دانست و افزود: تمامی اعضای ستاد کاهش تصادفات چهارمحال و بختیاری و ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر استان برای موج سوم سفر‌ها در تعطیلات عید فطر در آماده‌باش کامل باشند.

حیدری اضافه کرد: اعضای ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری ارسال پیامک برای مسافران و گردشگران ورودی به استان را در دستور کار داشته باشند.


بیشتر بخوانید


وی آمادگی کامل امام‌زاده‌ها و مراکز اسکان مسافران و گردشگران ورودی به چهارمحال و بختیاری را ضروری دانست و ادامه داد: ورودی‌های شهر‌های استان سامان‌دهی شود و برای میزبانی از مسافران و گردشگران آماده باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: فرمانداران شهرستان‌های استان ستاد کاهش تصادفات و ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر را تشکیل دهند و نسبت به بومی‌سازی مصوبات ستاد‌های استان اقدام کنند و تدابیر لازم در این زمینه را بیندیشند.

حیدری، فعال بودن بازارچه‌ها و غرفه‌های عرضه صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی در چهارمحال و بختیاری را ضروری دانست و گفت: قلعه‌ها، موزه‌ها، هتل‌ها، رستوران‌ها و تاسیسات گردشگری استان برای میزبانی از مسافران و گردشگران ورودی به این استان آمادگی داشته باشند.

وی تاکید کرد: فرمانداران شهرستان‌های استان از جاده‌ها بازدید به ایمن‌سازی محور‌های ارتباطی توجه و نسبت به خط‌کشی و نصب دوربین‌های کنترل سرعت در جاده‌ها نظارت کنند.

حیدری، آشکارسازی نقاط حادثه‌خیز چهارمحال و بختیاری را ضروری دانست و افزود: در تعطیلات پیش‌رو بیمارستان‌ها با گروه پزشکی و کادر سلامت کامل به‌همراه داروخانه‌ها و شیفت‌های بیمه‌ای در آماده‌باش کامل باشند.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در این مدت پلیس باید پوشش جاده‌های حادثه‌خیز را در دستور کار قرار دهد و خودرو‌های دارای چراغ‌گردان در جاده‌ها مستقر شود.

وی ادام داد: برای کاهش تصادفات جاده‌ای به‌ویژه در ۳۰ کیلومتری شهر‌های چهارمحال و بختیاری تمرکز و بر تفرج‌گاه‌های استان نظارت شود و همچنین برخورد قانونی با متخلفان رانندگی در دستور کار قرار گیرد.

حیدری، کنترل ویژه بر روی خودرو‌های شوتی و مسیر‌های این خودرو‌ها به‌همراه توقیف ساعتی خودرو‌های دارای رانندگان پرخطر را ضروری دانست و گفت: محدودیت‌های ترافیکی مربوط به عید فطر در چهارمحال و بختیاری از هم‌اکنون از سوی پلیس استان اطلاع‌رسانی شود.

وی تاکید کرد: مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری با هدف پیشگیری و کاهش تصادفات، ابلاغ اعتبار از اداره‌کل امور مالیاتی استان برای نصب دوربین‌های چندمنظوره در معابر شهری را دریافت کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.