سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقامه نماز عید سعید فطر در بلوار عدل یاسوج

در نشست ستاد برنامه ریزی اقامه نماز عید فطر مصوب شد، اقامه این نماز پر فیض و برکت در بلوار عدل یاسوج برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در استان   با بیان اینکه نماز عید سعید فطر جلوه‌ای از وحدت مسلمانان است گفت: مردم می‌توانند در خانه خودشان نیز نماز بخوانند، اما اینکه در کنار هم و به صورت جمعی آن را ادا کنند، نشان از قدرت، عظمت و وحدت مسلمان است.

آیت اله حسینی گفت: همه سازمان‌ها، ادارات و نیرو‌های نظامی و انتظامی باید برنامه ریزی‌های لازم را برای برپایی نماز عید فطر انجام دهند.

حجت الاسلام خاضع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هم از فراهم کردن امکانات و تجهیزات لازم برای برپایی نماز عید فطر در استان خبر داد.

رئیس پلیس راهور استان هم گفت: با توجه به برپایی نماز عید فطر در بلوار شهید سلیمانی یاسوج، محدودیت‌های ترافیکی و تردد از بامداد روز چهارشنبه از ابتدای شاهد یکم تا چهاردهم و از عدل یکم تا نهم در نظر گرفته شده است.

سرهنگ پیوست افزود: از اتاق اصناف خواسته شده تا نمایشگاه‌های اتومبیل هر گونه خودرو را در پیاده رو‌ها و خیابان‌ها جابه جا کنند در غیر اینصورت به پارکینگ منتقل می‌شوند.

شاهینی مدیرکل امنیتی و انتظامی استان هم از ممنوعیت حضور اتباع غیرایرانی در نماز عید فطر خبر داد و گفت: با توجه به اینکه اتباع مختلف در استان ما حضور دارند لذا با توجه به دستوالعمل جدید حضور آنها در نماز امسال ممنوع است.

مدیرکل کمیته امداد استان هم گفت: امسال برای نخستین بار با هماهنگی اتاق اصناف مردم می‌توانند از طریق نانوایی‌ها فطره خود را پرداخت کنند.

مبشری افزود: همچنین صندوق‌هایی برای جمع آوری زکات فطره تدارک دیده شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.