سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی چهره سال هنر انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی

قربان علی طاهرفر فیلمساز تبریزی به عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی معرفی شد.

 در مراسم بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی که در استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد از قربان علی طاهرفر که با فیلم آپاراتچی سیمرغ بلورین و جایزه ویژه کارگردانی فیلم اولی چهل و دومین جشنواره فیلم فجر را به دست آورد به عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی استان تجلیل شد.

در این مراسم همچنین از ۱۱ نفر از فعالان و هنرمندان عرصه هنر انقلاب اسلامی استان در رشته‌های مختلف قدردانی شد.

استاندار آذربایجان شرقی در این مراسم با اشاره به نقش بی بدیل و تاریخ سراسر عزت، اقتدار و افتخار استان در عرصه‌های مختلف در صد سال گذشته حمایت و پشتیبانی مدیریت استان را از هنرمندان در جهت سرمایه گذاری برای معرفی تاریخ و هویت ملی و دینی کشور اعلام کرد.

رحمتی تصریح کرد: متاسفانه ما نتوانسته ایم در حق و تراز انقلاب اسلامی دستاورد‌ها و انقلابمان را نه در داخل و نه خارج معرفی کنیم.

وی افزود: امروز زبان معرفی تمدنها، فرهنگ‌ها و پیشرفت‌ها زبان هنر است، اما ما در استفاده از این زبان برای بیان معارف و دستاورد‌های انقلاب اسلامی و رساندن پیام انقلاب خوب عمل نمی‌کنیم.

وی با اشاره به تلاش نظام سلطه در تولید محتوا در همه زوایای هنری تاکید کرد: آنچه جامعه کنونی ما نیاز دارد استفاده از زبان هنر با تمام ابزار و معناست تا با جنگ روانی دشمن در این عرصه مقابله کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.