سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز برنامه ریزی برای سفر دوم رئیس جمهور به لرستان

استاندار لرستان گفت: برنامه ریزی برای سفر دوم رئیس جمهور به استان آغاز شده است.

استاندار لرستان گفت: کارشناسی و برنامه ریزی برای دور دوم سفر‌های استانی رییس جمهور به استان آغاز شده و امیدواریم با هماهنگی و مکاتبات لازم فصل جدیدی از کار‌های در حال انجام برای استان رقم بخورد.

 فرهاد زیویار با اشاره به اولویت‌های دولت در استان برای سال جدید افزود:افتتاح و بهره برداری از طرح‌ها و پروژه‌هایی که از دو سال و نیم قبل شروع شده در اولویت مسوولان دولت سیزدهم در استان است.

وی گفت:دولت سیزدهم توفیقات بسیار خوبی در فعال کردن پروژ ه‌های نیمه تمام اقتصادی و عمرانی داشته که قابل مقایسه با ادوار گذشته نیست.

وی افزود: مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران نظام به زحمت و تلاش خارج از وصف دولت و وقتی که برای پیگیری امور می‌گذارند، اشاره داشتند.

استاندار لرستان گفت: دولت سیزدهم توفیقات بسیار خوبی در فعال کردن پروژه‌های نیمه تمام در بخش‌های اقتصادی و عمرانی داشته که قابل مقایسه با ادوار گذشته نیست.

زیویار با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر رفع مشکلات اقتصادی گفت: سال گذشته و همچنین در ابتدای سال جدید مقام معظم رهبری بر رفع مشکلات اقتصادی کشور تأکید داشتند که باید مورد توجه قرار گیرد..

استاندار لرستان افزود: مقام معظم رهبری همچنین به مسئله اقتصادی اشاره داشتند که شرایط خاصی را بر کشور حاکم کرده که نتیجه علل داخلی و خارجی است.

زیویار با تأکید بر اینکه علل داخلی با همکاری مردم و مسوولان و بکارگیری ظرفیت‌های کشور قابل رفع است، گفت:بعد خارجی نیز تحریم‌هایی که نظام سلطه بر کشور وارد کرده به جرأت می‌توان گفت شاید هیچ کشوری تاب آوری مقاومت در مقابل این تحریم‌ها را نداشته باشد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.