سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روز قدس، روز تجمیع ظرفیت آزادی خواهان علیه جنایات رژیم جعلی صهیونیستی است

منتخب مردم تهران در مجلس دوازدهم شورای اسلامی در مراسم راهپیمایی روز قدس در گرگان تاکید کرد: روز قدس، روز تجمیع ظرفیت آزادی خواهان علیه جنایات رژیم جعلی صهیونیستی است.

منوچهر متکی گفت: بیش از یک قرن قبل، با حمایت دولت خبیث انگلیس و در ادامه، آمریکای جنایت کار، تشکیل رژیم جعلی، منحوس و متجاوز صهیونیستی، در قلب جهان اسلام هدف گذاری و زمینه چینی شد.

متکی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران و جهت گیری‌های درست بنیانگذار کبیر انقلاب، برای زدودن این غده سرطانی، روز جهانی قدس پایه گذاری شد.

وی افزود: روز قدس، نقطه آغازی برای تجمیع ظرفیت مسلمین، مستضعفین و آزادی خواهان قلمداد و آرام آرام آن نقطه آغازین، امروز به طوفانی بزرگ بدل شد.

متکی افزود: امام راحل، تمامیت خواهی غرب و آمریکا را به هم زد و امروز استقلال خواهی، آزادی خواهی، عدالت طلبی و ظلم ستیزی، به خواسته‌ای جهانی تبدیل شده است.

وی تاکید کرد: طوفان الاقصی، تزلزل رژیم غاصب صهیونیستی را به اثبات رساند.

متکی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی و حامیانش، هم صحنه سیاسی و نظامی و هم سرمایه گذاری‌ها روی افکار عمومی جهان را باختند، گفت: بسیج جهانی علیه این رژیم جعلی اکنون پدیده جدیدی شده است.

وی افزود: جنایات وحشیانه و حمله به مرکز دیپلماتیک جمهوری اسلامی، ناشی از همین شکست و آشفتگی است واین ننگ را نمی‌توانند پاک کنند.

متکی خاطرنشان کرد: توفیق از آن مقاومت و آزادی خواهان است و این واقعیت و وعده الهی، دور نیست.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.