سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردم با حضور در راهپیمایی روز قدس عظمت جبهه مقاومت را به رخ دشمنان می‌کشند

فرماندار ویژه ملایر گفت: مردم ملایر با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس عظمت جبهه مقاومت را به رخ دشمنان انسانیت و اسلام می‌کشند.

سلمان اسماعیلی با بیان اینکه حضور پرشور مردم پشتوانه اصلی جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونسیتی است، شهرستان ملایر برای برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس آمادگی کامل دارند.

او گفت: مردم انقلابی ایران اسلامی و کشور‌های محور مقاومت این مهم را به خوبی درک کرده‌اند که با حمایت خود از تفکر ایستادگی می‌توانند در برابر مستکبران عالم پیروز و فاتح باشند.

فرماندار ویژه ملایر گفت: بیداری وجدان‌های جهانی پس از عملیات بزرگ طوفان‌الاقصی از برکات تفکر مقاومت بود که توسط امام راحل و با نماد روز جهانی قدس پایه‌ریزی شد و امروز به ثمر رسیده است.

اسماعیلی گفت: از عموم مردم شریف، شهید پرور و انقلابی شهرستان دعوت می‌کنیم تا امروز جمعه ۱۷ فروردین مانند همیشه با حضور پررنگ و معنادار خود حمایت قاطعانه شهر ۱۱۰۰ شهید ملایر را از آرمان فلسطین مقاوم اعلام کرده و عظمت جبهه مقاومت را رخ دشمنان انسانیت و اسلام بکشند.

او گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر ملایر امروز (جمعه) از ساعت ۱۰:۳۰ صبح از میدان امام خمینی (ره) به سمت مصلی نمازجمعه حضرت اباالفضل (ع) برگزار می‌شود.

برچسب ها: راهپیمایی ، روز قدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.