سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگرداندن ۱۰۰ میلیون ریال وجه کلاهبرداری شده به مالباخته

فرمانده انتظامی شهرستان بافق از بازگرداندن ۱۰۰ میلیون ریال وجه کلاهبرداری شده به حساب مالباخته توسط پلیس فتای بافق خبرداد.

سرهنگ شهرام طولابی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: با هشدار‌های فراوانی که در زمینه پیشگیری از کلاهبرداری به مردم ارائه شده، انتظار بیشتری می‌رود تا مردم درخرید‌های اینترنتی خود دقت لازم را به عمل آورده و سپس نسبت به خرید اقدام کنند. 

او ادامه داد: پلیس فتای شهرستان با اطلاع از کلاهبرداری مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال از حساب یک نفر، اقدامات لازم جهت شناسایی و دستگیری کلاهبردار را در دستور کار قرار داد و با بررسی‌ها و اقدامات لازم مشخص شد که مالباخته با خرید اینترنتی و پرداخت وجه فوق، مورد کلاهبرداری قرار گرفته و کلاهبردار نیز پس از دریافت وجه، پاسخگوی وی نبوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بافق، تصریح کرد: در این خصوص، پلیس فتای شهرستان با اقدامات فنی و پلیسی ضمن هماهنگی با مقام قضائی، موفق شد متهم را شناسایی و مبلغ کلاهبرداری شده را کشف و به حساب مالباخته بازگرداند.

 فرمانده انتظامی شهرستان بافق با بیان اینکه در همین خصوص پرونده تشکیل و جهت سیرمراحل قانونی به دادسرا ارسال شد خاطرنشان کرد: می‌طلبد که شهروندان در خرید‌های اینترنتی دقت بیشتری داشته باشند تا مورد سوء استفاده کلاهبرداران قرار نگیرند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.