سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی بزرگترین محفل قرآنی در مدارس کهگیلویه وبویراحمد

معاون اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری بزرگترین محافل قرآنی در روز‌های ۱۹ و ۲۰ فروردین در مدارس خبرداد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان در گفتگوی زنده رادیویی با برنامه صبح دنا گفت: بزرگترین رویداد قرآنی همزمان با سراسر کشور در مدارس غیر دولتی و هیات امنایی استان در روز یکشنبه ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ و در روز دوشنبه ۲۰ فروردین همزمان با ۲۸ ماه مبارک رمضان ساعت ۱۰صبح در مدارس دولتی استان برگزار می‌شود.

حجت دبیقی هدف از برگزاری این برنامه‌های قرآنی را شناسایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مدارس، ارتقا دانش قرآنی و انس هرچه بیشتر دانش آموزان و فرهنگیان به قرآن و ایجاد فضای قرآنی در سطح مدارس عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه این رویدا مهم قرآنی یک ساعت و نیم قبل از افطار در نمازخانه‌های مدارس، مساجد و حسینیه‌های نزدیک به مدارس برگزار خواهد شد افزود: در سطح شهرستان‌ها و مناطق این برنامه روز ۲۰ فروردین در یک مکان متمرکز برگزار می‌شود و در شهر یاسوج در حسینیه ثارالله سپاه فتح برگزار خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان در این برنامه زنده رادیویی ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس از فرهنگیان ودانش آموزان و اقشار مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان دعوت کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.