سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز به کار هشتمین نمایشگاه قرآن و عترت در استان گلستان

هشتمین نمایشگاه قرآن و عترت در استان گلستان آغاز به کار کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان شامگاه چهارشنبه در آیین گشایش هشتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان گلستان ضمن محکومیت حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق توسط رژیم صهیونیستی، گفت: در کنار برنامه‌های متنوع و متعدد قرآن محور، یاد محور مقاومت و مردم مظلوم غزه در نمایشگاه به خصوص در روز جمعه (آخرین جمعه ماه رمضان و روز قدس) هستیم.

وی ادامه داد: عرضه کتاب‌های قرآن محور با تخفیف تا ۳۰ درصد، برپایی محافل شعر و ادب، نقالی و نمایش خلاق، نمایشگاه آثار قرآنی و کرسی‌های تلاوت مردمی قرآن کریم تنها بخشی از برنامه‌های مختلف این نمایشگاه است.

متین ضمن دعوت از عموم مردم به حضور در این رویداد، گفت: افطار خیابانی در محفل قرآنی تا ۱۷ فروردین ماه و موکب تبرکی از ۱۸ تا ۲۰ فروردین ماه با همکاری هیئت فاطمیون و پایگاه شهید بهشتی پذیرای مردم شریف است.
هشتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان گلستان به همت و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، نهاد کتابخانه‌ها و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آستان قدس رضوی، شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان، اتحادیه موسسات قرآن و عترت، جبهه فعالان قرآنی، هیئت فاطمیون، بسیج هنرمندان و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گلستان برپا شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.