سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشخص شدن شعب اخذ رأی مرحله دوم انتخابات تا ۳۰ فروردین

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: شعب اخذ رأی مرحله دوم انتخابات در بیرجند، درمیان و خوسف تا ۳۰ فروردین باید مشخص شود.

طالبی رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی در جلسه ستاد انتخابات استان که با حضور فرمانداران شهرستان‌های بیرجند، خوسف و درمیان برگزار شد، گفت: فصل الخطاب ما در انتخابات تنها قانون است تا مرحله دوم انتخابات نیز در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف مانند مرحله اول با سلامت و امنیت کامل برگزار شود.

او با تشکر از همه دست اندرکاران انتخابات در خراسان جنوبی که سبب برگزاری انتخاباتی سالم در استان شدند، افزود: این در حالی بود که با توجه به سرما و بارش برف در روز برگزاری انتخابات شرایط خاصی در نقاط مختلف استان داشتیم.

طالبی اظهار کرد: به لطف خداوند متعال و توجه امام زمان (عج)، انتخابات در استان با شکوه و پرشور برگزار شد.

معاون سیاسی استاندار با اشاره به اینکه مرحله دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد، بیان کرد: حدود یک ماه و چند روز تا زمان برگزاری مرحله دوم انتخابات فرصت داریم و ضرورت دارد با بررسی مسائل مربوط به مرحله اول انتخابات، برای تقویت نقاط قوت آن اقدام شود.


بیشتر بخوانید


او تصریح کرد: با توجه به اینکه تا ۲۰ فروردین باید تعداد شعب اخذ رأی مرحله دوم انتخابات مشخص شود، فرمانداران شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف باید اقدام لازم را در این خصوص انجام دهند.

طالبی با بیان اینکه باید تلاش شود درصد مشارکت مردم از مرحله اول بیشتر باشد، عنوان کرد: لازم است آموزش‌های لازم هم به اعضای شعب که در مرحله اول همکاری داشتند و افراد جدید ارائه شود.

رئیس ستاد انتخابات استان با ذکر این نکته که پشتیبانی‌های مورد نیاز در مرحله دوم انتخابات هم مانند مرحله اول انجام خواهد شد، گفت: با توجه به اینکه برنامه‌های مربوط به انتخابات در این مرحله تنها از طریق شبکه‌های محلی انجام خواهد شد، فرمانداران و شهرداران با توجه به افزایش تبلیغات محلی پیش بینی‌های لازم را در این خصوص باید انجام دهند.

او گفت: صدا و سیمای مرکز استان باید در مرحله دوم انتخابات هم بر اساس ضوابط ابلاغی از وزارت کشور عمل کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.