سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۰ تُن زباله در مهاباد جمع‌آوری شد

معاون خدمات شهری شهرداری مهاباد گفت: ۲۰ تُن زباله طی روز گذشته در ورودی‌های این شهر جمع‌آوری شد.

شیرکو نورانی معاون خدمات شهری شهرداری مهاباد گفت: ۲۰ تن زباله و پسماند در ۲ ورودی مهاباد در مسیر‌های مهاباد- سردشت (تاقه دار) و مهاباد- پسوه (تاج سد مهاباد) جمع‌آوری شد و به سایت زباله شهری منتقل شده است.

وی اضافه کرد: در راستای حفظ محیط زیست و جلوگیری از آلودگی تفرجگاه ها، مراکز تفریحی و گردشگری، در تمامی خروجی‌های شهر علاوه بر توزیع ۶ هزار عدد نایلون‌های پلاستگی مخصوص جمع آوری زباله، مکان‌های خاص هم برای انباشت زباله شهروندان دایر شده بود.

معاون خدمات شهری شهرداری مهاباد گفت: این منهول‌های (پاکت) سیمانی در خروجی‌های مهاباد بە طرف میاندوآب، ارومیه، سردشت، جاده پسوه، حمزە آباد و لاچین دایر شده بود تا شهروندان می‌توانند پس از بازگشت از دامن طبیعت زباله‌های خود را در این مکان‌ها بگذارند.

نورانی با بیان اینکه این اقدام گامی در تقویت مشارکت عمومی در حفاظت از محیط زیست است، افزود: امروز نیز تمام کارکنان شهرداری به صورت تیم‌های چند نفره جمع آوری زباله در حاشیه شهر و مکان‌هایی که به علت ازدحام جمعیت زباله تجمع شده حضور یافته و اقدام به جمع آوری زباله‌ها کردند.

وی یادآور شد: در روز‌های آینده مسیر‌های ورود و خروج شهروندان از جمله رودخانه مهاباد، حاشیه سد و میدان تیز که روز گذشته میزبان شمار زیادی از شهروندان بود، پاکسازی می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.